כחלק מחגיגות 100 שנה לסיטרואן שנערכו אשתקד, היצרנית השיקה בדצמבר סדרת מהדורות מיוחדות לכל דגמיה. תחילה הוצגה סיטרואן C3 איירקרוס מיוחדת, כעת מגיעה תורה של מכונית שנייה בסדרה: סיטרואן C4 קקטוס.

תחת השם "סדרה סי" (C Series), הקקטוס זוכה לשורת עדכוני עיצוב לטובת מי שרוצה עוד קצת ייחוד מהמשפחתית שלו. ה-C4 קקטוס, נזכיר, עברה מתיחת פנים בסוף 2017 במסגרתה מוצבה מחדש - במקום רכב פנאי קטן היא מוגדרת כעת על-ידי סיטרואן כמשפחתית קומפקטית, אם כי היא עדיין מתבססת על פלטפורמת סופרמיני ובהתאם מדובר לכל היותר במשפחתית קטנה.

ה-C4 קקטוס סדרה סי מבוססת על רמת הגימור "פיל" (Feel), המשווקת גם בישראל. היא מוסיפה מושב נוסע מתכוונן לגובה (בנוסף לנהג), שמשות צד ואחורית כהות ומראות מתקפלות חשמלית. חשוב יותר, יש תגי "סדרה סי" על הדלתות הקדמיות ועל המושבים וגם סכמת צבעים ייחודית. בחוץ תוכלו לבחור בין שני גווני לבן או אפור ושחור אחד, כולם עם קישוטי מרכב אדומים. בתא הנוסעים תמצאו קונסולה אפורה ומושבים בשני גווני אפור עם פס אדום ותפרים לבנים.

בסימן C: מהדורה מיוחדת לסיטרואן C4 קקטוס
צילום: סיטרואן
בסימן C: מהדורה מיוחדת לסיטרואן C4 קקטוס
צילום: סיטרואן

למרות שהיא מבוססת על רמת גימור הנמכרת גם בישראל, הסדרה סי ככל הנראה לא תמצא דרכה לארץ הקודש: מסיטרואן נמסר כי היא תוצע בגרסת בנזין ידנית בלבד (1.2 ליטר טורבו, 110 כ"ס), בגרסת דיזל 100 כ"ס ידנית ובגרסת דיזל אוטומטית (120 כ"ס). שלושתן לא משווקות בישראל. אצלנו ה-C4 קקטוס נמכר בגרסת ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין בשתי רמות כוח - 110 או 130 כ"ס - ועם תיבת שישה הילוכים אוטומטית.

בסימן C: מהדורה מיוחדת לסיטרואן C4 קקטוס
צילום: סיטרואן