צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, החלה בשיווק פולקסווגן טי קרוס (T-Cross), רכב פנאי קטן המבוסס על פלטפורמת הפולו. הטי-קרוס נכנס לאחת הקטגוריות הצומחות ביותר בשוק הרכב הישראלי. הוא הוצג בסוף 2018 ובאמצע 2019 נהגנו בו לראשונה.
 
הטי קרוס מציע בסיס גלגלים דומה לפולו (255 ס"מ) אך הוא ארוך ממנה בכחמישה ס"מ (411). נתונים אלו הופכים אותו למעט קטן מאחיו לקונצרן, סיאט ארונה (ב-1.5 ושלושה ס"מ בהתאמה). בפולקסווגן טוענים לתא נוסעים מרווח בין היתר תודות לספסל אחורי על מסילה, שמאפשר בהתאמה להגדיל את תא המטען מ-380 ל-455 ליטר (על חשבון מרווח הרגליים).
 
הטי קרוס מוצע בישראל עם מנוע שלושה צילינדרים טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר, שמספק 115 כ"ס ומשודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד והנעה קדמית (בדומה לפולו ודגמי קונצרן פולקסווגן אחרים). הביצועים: מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.2 שניות ומהירות מרבית של 193 קמ"ש. תצרוכת הדלק: 20 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

פולקסווגן טי קרוס - החל מ-130 אלף שקל
צילום: פולקסווגן
 
רכב הפנאי החדש משווק בישראל בשתי רמות גימור, קומפורטליין (130 אלף שקל) וקומפורטליין פלוס (140 אלף שקל). לראשונה בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. אבזור המותרות כולל חישוקי "16, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת נסיעה לאחור, טעינה אלחוטית לטלפון חכם ומולטימדיה עם מסך "8.

פולקסווגן טי קרוס - החל מ-130 אלף שקל
צילום: פולקסווגן
 
הפלוס מוסיפה ניטור שטחים מתים למערך הבטיחות. בתחום המותרות תקבלו גם חישוקי "17, שמשות כהות, מפתח חכם, לוח מחוונים דיגיטלי ומושבים משודרגים, לצד עיצוב חיצוני בשינוי קל.

לחוות הדעת מהנהיגה הראשונה על פולקסווגן טי קרוס - לחצו כאן.