אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה לישראל, הודיעה על מחירון חדש ובו ייקור משמעותי של גרסאות כלאיים נטענות משקע וחשמליות, לצד הוזלה בדגמי בנזין רגילים. לשינויים אחראי בעיקר ביטול הטבת מס לרכבי כלאיים וחשמליים יוקרתיים.
 
במשפחת פורשה קאיין בוצעה הוזלה ניכרת לדגמי ה-V6, זאת כדי לפצות על התייקרות הגרסה הנטענת מ-669 אלף ל-835 אלף שקל (תוספת של 166 אלף שקל). הקאיין הבסיסי (3.0 ליטר טורבו, 340 כ"ס) עולה כעת החל מ-675 אלף שקל, הוזלה של 54 אלף. גרסת הקופה הוזלה ב-75 אלף שקל להחל מ-695 אלף. מחיר גרסאות ה-S (מנוע 2.9 ליטר טווין-טורבו ו-440 כ"ס) מתחיל מ-815 אלף שקל ו-835 אלף לקופה, הוזלה של 114 אלף ו-134 אלף שקל בהתאמה.
 
ביבואנית מודיעים גם על תחילת שיווק פורשה פאנמרה 10 - מהדורה מיוחדת לציון עשור לפאנאמרה המבוססת על גרסת הכלאיים הנטענת. לגרסה זו חבילת אבזור מיוחדת הכוללת בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, חלון גג פנורמי, חישוקי "21 ייחודים, סגירת דלתות רכה, מושבים חשמליים משודרגים עם 14 אפשרויות כיוון, מפתח חכם, מצלמות היקפיות, מערכת שמע מתוצרת בוז ועוד. מחירה 830 אלף שקל, יקר ב-35 אלף מהכלאיים הרגילה ששווקה בישראל עד עתה ללא חבילת האבזור.

פורשה קאיין מתייקר בישראל: החל מ-675 אלף שקל
פורשה טאייקאן 4S (צילום: פורשה)

גם החשמלית של פורשה, הטאייקאן, מתייקרת בפתח 2020: ה-4S למשל עולה החל מ-875 אלף שקל (תוספת של 28 אלף שקל). עבור הטורבו תידרשו לשלם 1.299 מיליון שקל (42 אלף יותר) ואילו הטורבו S הבכירה התייקרה ב-62 אלף שקל ל-1.599 מיליון.