פורשה הודיעה על עדכון לדגמי ה-718 קאיימן GTS ו-718 בוקסטר GTS, במסגרתו ניתן מענה לביקורת על מעבר גרסאות אלו למנוע ארבעה צילינדרים. במקומו, גרסאות ה-GTS יציעו מעתה מנוע שישה צילינדרים בוקסר, כפי שהיה בדור הקודם. דגמי ה-718 הבסיסיים (קאיימן, בוקסטר וקאיימן S ובוקסטר S), מוסיפים להציע מנועי ארבעה צילינדרים בוקסר.

במסגרת העדכון, גרסאות ה-GTS המחודשות שודרגו למנוע ה-4.0 ליטר שישה צילינדרים של הקאיימן GT4 ובוקסטר ספיידר. הוא מפיק בגרסאות ה-GTS הספק מרבי של 400 כ"ס (20 פחות מבגרסאות הקצה), מספיק להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות ולמהירות מרבית של 293 קמ"ש בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית. נתוני ביצועים לגרסת ה-PDK (תיבה רובוטית כפולת מצמד) לא פורסמו, אך צפויים להיות מעט טובים מכך. גרסה זו תהיה זמינה רק בשלב מאוחר יותר.

כבעבר, דגמי ה-GTS מכוונים כדגמי נהיגה לחובבי נהיגה ספורטיבית בעיקר בכבישים ציבוריים וימי מסלול, מעין חוליה מקשרת בין הדגמים הרגילים לגרסאות ה-GT4 וספיידר הממוקדות נהיגה ספורטיבית במיוחד. ל-GTS מתלים מונמכים ב-20 מ"מ בהשוואה לקאיימן ובוקסטר רגילות, תושבות מנוע אקטיביות נשלטות אלקטרונית ודיפרנציאל מוגבל החלקה מכנית. הן מצוידות כמובן בהנעה אחורית.

פורשה 718 קאיימן ובוקסטר GTS מקבלות מנוע שישה צילינדרים
צילום: פורשה

מלבד זאת פורשה מציעה מספק שדרוגים דינמיים וקוסמטיים, חלקם תקניים ואחרים בתוספת תשלום. בין היתר תקבלו ב-GTS צמיגי 235/35-20 מלפנים ו-265/35-20 מאחור, בלמים רגילים קרמיים, מערכת פליטה ספורטיבית (עוד יותר) ועדכוני עיצוב קלים, בהם שינויים לפגושים וחלקי מרכב מושחרים. תגי GTS בכל המקומות הנכונים משלימים את חבילת העיצוב.

פורשה 718 קאיימן ובוקסטר GTS מקבלות מנוע שישה צילינדרים
צילום: פורשה

מחיר גרסאות ה-GTS עומד בגרמניה על החל מכ-82 אלף יורו כולל 19% מע"מ (כ-316 אלף שקל) והמסירות יחלו במרץ הקרוב. בישראל מועד השיווק ומחיר ה-GTS עדיין אינם ידועים. מחיר 178 קאיימן בסיסית אצלנו עומד על החל מ-479 אלף שקל, ואילו ה-GT4 מתומחרת בהחל מ-815 אלף - ה-GTS תמוצב איפשהו ביניהן.

פורשה 718 קאיימן ובוקסטר GTS מקבלות מנוע שישה צילינדרים
צילום: פורשה