'מילק אנד האני', מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, נוסדה בשנת 2012 על ידי קבוצת חברים, אנשי מקצוע ויזמים מתחום ההיי-טק, בראשם של גל וליטל קלקשטיין. המזקקה ממוקמת בלב ליבה של תל אביב, המרכז התרבותי וקולינרי של ישראל. הרוח הישראלית היזמית לצד המקצוענות הבלתי מתפשרת מובילה את מזקקת 'מילק אנד האני' לייצר סינגל מאלט איכותי ועשיר בטעמים. המזקקה מייצרת תזקיקים נוספים ביניהם ג'ין לבנטין ייחודי מבוסס סינגל מאלט עם תבלינים מקומיים.

אז נכון, בישראל אין מסורת עתיקת שנים לייצור וויסקי, אבל המזקקה התל אביבית שמה לה למטרה לייצר וויסקי שיעמוד בגאווה לצד מותגים מכל העולם. המזקקה זכתה להדרכה, ייעוץ וליווי של ד"ר ג'ים סוואן המנוח – מאסטר דיסטילר בעל שם עולמי, שהתמחה ביישון באקלים חם. וזו גם הייחודיות של המזקקה, האקלים החם והלח המאפיין את ישראל, כן זה שגורם לנו להזיע 300 ימים בשנה, עושה נפלאות לוויסקי, שכן הוא מאיץ את תהליך היישון של הוויסקי בחבית ומעניק לו טעם בוגר ומורכב יחסית לגילו. המזקק הראשי של המזקקה, תומר גורן, קיבוצניק מעין שמר, הוא האחראי לטעמו של הוויסקי, גורן בעל תואר מאסטר דיסטילר מסקוטלנד והוא בעל ניסיון של שנים בתחום. 

וויסקי מתל אביב? כן, שמעתם נכון!
צילום: 'מילק אנד האני'

אם תשאלו את צוות המזקקה הוא יספרו לכם על המשפט הידוע שזיקוק זה מדע, ערבוב זו אומנות. תומר הוא זה שמנצח על יצירת האומנות של'מילק אנד האני', יחד עם צוות צעיר ומלא תשוקה לעשייה ואהבה לוויסקי.
(וגם לבירה). 

היום אחרי שנים של ציפייה ועבודה קשה סוף סוף המזקקה משווקת מהדורת וויסקי מסחרית ראשונה - 'מילק אנד האני' CLASSIC. 

לכל חובבי הוויסקי – זה משהו שאתם חייבים לנסות, בכל זאת גאווה ישראלית מקומית. הוויסקי זמין לא רק בישראל, אלא גם בחו"ל. המזקקה מייצאת למעל 10 שווקים: הולנד, בלגיה, לוקסמבורג, אנגליה, גרמניה, צרפת, פולין, אוסטריה, אוסטרליה, קנדה, ארה"ב ובהמשך גם לרוסיה, ספרד, דרום אפריקה וסקנדינביה. בהמשך 2020 צפויה המזקקה לשווק סדרות נוספות ייחודיות של וויסקי. וויסקי שיושן בחבית שרי כשר, ולחובבי המעושנים וויסקי שיושן בחביות אקס – איילה - האזור בו מגיע הוויסקי המעושן מסקוטלנד. 

וויסקי מתל אביב? כן, שמעתם נכון!
צילום: 'מילק אנד האני'

 מזקקת 'מילק אנד האני' שמקור השם שלה הוא מילק אנד האני - "ארץ זבת חלב ודבש" מוצאת דרכים יצירתיות לבטא את המאפיינים המקומיים לישראל, החל משימוש בחביות יין אדום ולבן מיקבים ישראלים מובחרים ליישון תזקיק הניו מייק, שיהפוך לוויסקי ייחודי, שמימוש בחביות של יין רימונים ואפילו יישון חביות בים המלח- המקום הנמוך ביותר בעולם,  תודו שלא חשבתם על זה קודם. 

למזקקה מרכז המבקרים פתוח ליחידים וקבוצות. מרכז המבקרים נפתח מתוך רצון לשתף ביצירה את אלה שלא חווים את העשייה, הטעמים והריחות באופן יום-יומי. במרכז המבקרים תוכלו להזמין מראש מגוון סיורים ובכולם תוכלו להיכנס למפעל, ולעבור בכל שלבי הייצור של הוויסקי מהשעורה ועד הבקבוק וכמובן טעימה מודרכת של כל תוצרי המזקקה. 

מציעים סיורים ואירועים לחברות עסקיות עד 60 משתתפים בתיאום מראש.

אז אם בא לכם לקחת לגימה של גאווה מקומית, לגוון את כוסית המשקה שלכם ולנסות משהו חדש – אתם צפויים ליהנות מאוד מתוצרים של 'מילק אנד האני'.

תגידו שאני שלחתי אתכם. 
___________________
להזמנת סיור און ליין

רחוב התחיה 16 תל אביב

לפרטים נוספים [email protected]  03-6320491

mh-distillery.com/he/