מונסטר אנרג'י (Monster Energy) זה משקה אנרגיה, מגזין ’אוטו' הוא מגזין מוטורי והאייטם שאתם קוראים כרגע אינו שייך למדור לייף סטייל. אז למה אנחנו מקדישים מילים לאייטם שקשור למשקה אנרגיה? תכף תבינו.

החלוצים בתחום משקאות האנרגיה היו רדבול. לא נלאה במילים - משקה אנרגיה אוסטרי שמבוסס בכלל על משקה אנרגיה תאילנדי ובשורה התחתונה, יצרן ענק שמשקיע המון כסף בתחום המוטורי, כולל הרצת קבוצה בפורמולה אחת ומה לא. אה... כן, וגם שלל סרטוני אקשן ויראליים. 

מונסטר אנרג'י זה משקה אנרגיה אמריקאי שהגיח אל אוויר העולם בשנת 2002 וראה את רדבול כמודל. כך יוצא שמונסטר אנרג'י לא רק מייצרת נוזלים אלא גם תומכת בספורטאים וקבוצות (החל מנסקאר ומוטו ג'יפי, דרך גלישת גלים ועד לאומנויות לחימה), שזה מבורך מבחינתנו. בדומה לרדבול, גם כאן הכל משולב בסרטוני אקשן סופר-מלהיבים ואם תרשו לנו רגע לתאר אותה, אז זה יהיה כאחות המופרעת יותר.


אז השיווק מתחיל בישראל ולשם כך היא מטיסה אלינו את דימיטרי איליוק (dmitriy illyuk) נהג דריפט מקצועי (אלוף אוקראניה ואלוף מזרח אירופה במיל'( ואת ראפאל פאסיארבק (Rafał Pasierbek) פעלולן דו-גלגלי. אליהם יחברו גם צוות המדיה העולמי של המותג, כך שצפו לתיעוד הן באתר מונסטר העולמי והן ברשתות החברתיות. 

שיווק המותג צפוי לצאת אל הדרך היום (יום שני, ה-27 לינואר) בתל אביב. מהאירוע יצא אל הדרך ה"ווילה באס" של מונסטר אנרג'י בו יהיו הצוות שהזכרנו מעלה יחד עם צוות סופריור הישראלי (אלון דאי - שירוץ השנה תחת מונסטר בנאסקאר אירופה , אולג וסיליקוב, תומר גלב, דניס צ'רקוב, אריאל דדיה ושלמה דלל), כשבהמשך הם צפויים להגיע אל מסלולי המירוצים הישראליים.

המפלצת מגיעה לארץ
צילום: יח"צ

אנו מקווים שהגעת המותג תביא בהמשך לתכנים מוטוריים, גם בישראל.