דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, משיקה את הדור השלישי של ב.מ.וו X6, האח הספורטיבי ל-X5 שנחשף ביולי אשתקד ושנהגנו בו לאחרונה. עם 493 ס"מ הדגם החדש ארוך בקרוב לשלושה מהיוצא בעוד בסיס הגלגלים צמח בארבעה ל-297.5 ס"מ. רוחבו 200 ס"מ (1.5+) והגובה דווקא התכווץ קלות ל-170 ס"מ לטובת פרופורציות דינמיות מבעבר. באופן ייחודי הסבכה (הגדולה מתמיד) של ב.מ.וו מוצעת גם עם תאורה משלה.  
 
ה-X6 החדש מוצע עם שני מנועי טורבו-דיזל וצמד מנועי טורבו-בנזין. בגרסת הבסיס (30d) תקבלו מנוע 3.0 ליטר עם 265 כ"ס והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות, מעליה גרסת ה-M50d עם ארבעה מגדשי טורבו, 400 כ"ס ו-5.2 שניות ל-100 קמ"ש.
 
בהיצע הבנזין גרסת 40i עם מנוע 3.0 ליטר ו-340 כ"ס (5.5 שניות). בפסגת ההיצע גרסת ה-M50i, לה מנוע V8 בנפח 4.4 ליטר ו-530 כ"ס (4.3 שניות). לכל הגרסאות תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפלה חכמה, כולל אפשרות להעביר את מלוא הכוח לאחור במצבים בהם ההנעה הקדמית אינה נחוצה.

ב.מ.וו X6 בישראל - החל מ-650 אלף שקל
צילום: יצרן
 
מערך המתלים כולל שיכוך נשלט אלקטרונית, בעוד גרסאות ה-M מוסיפות מייצבים אקטיביים, היגוי אחורי ודיפרנציאל אחורי ננעל אלקטרונית.
 
שפע אפשרויות
גרסאות הבסיס (דיזל ובנזין) יוצעו ברמת הגימור "M פרפורמנס" ובמחיר של 650 ו-660 אלף שקל בהתאמה. עבור "M סופריור" תשלמו 735 אלף ו-745 אלף שקל בהתאמה, ואילו גרסאות ה-M50d ו-M50i עולות 925 אלף שקל.  
 


כבר בגרסאות הבסיס האבזור עשיר עם בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, ובקרת שיוט אדפטיבית. החל מרמת סופריור יש גם בקרת שיוט מתקדמת יותר, שמירה על מרכז נתיב ומניעת תאונות צד.
 
ב.מ.וו X6 בישראל - החל מ-650 אלף שקל
צילום: יצרן

אבזור המותרות כולל בבסיס חישוקי "21, חלון גג, תאורת לד אדפטיבית, סגירת דלתות רכה, דלת אחורית חשמלית, ריפודי עור, מושבים קדמיים וגלגל הגה מתכווננים חשמלית, בקרת אקלים, מערך "לייב קוקפיט פרו" של ב.מ.וו עם מולטימדיה בעלת צג "12.3 ומחוונים מוקרנים ועוד.

ב.מ.וו X6 בישראל - החל מ-650 אלף שקל
צילום: יצרן
 
ברמת הסופיריור בנוסף קפיצי אוויר, חישוקי "22, בקרת אקלים מפוצלת לארבע אזורים, מפתח חכם, מערך שמע משודרג מבית הרמן קרדון, מושבים משודרגים עם אפשרות לעיסוי ועוד. בגרסאות ה-M תמצאו גם אוורור למושבים, גימור עור מהודר יותר ותוספות קוסמטיות שונות.