קהילת אקומושן, שעוסקת בקידום מיזמי תחבורה חכמה בארץ ובעולם, ועיריית תל-אביב, יערכו במשותף מחר (ו') תצוגה שתתפרס על פני כל בניין עריית תל-אביב. מטרתה גיוס עובדים לתחום ההייטק הישראלי בענף התחבורה החכמה. 
 
ביריד, שמכונה "תחבורה להכיר", ישתתפו עשרות סטרטאפים מובילים מהארץ וחברות גדולות כמו מובילאיי, לצד יצרניות רכב מוכרות שפתחו מרכזים טכנולוגיים בישראל - כמו ב.מ.וו, ג'נרל מוטורס וקבוצת רנו-ניסן-מיצובישי.
 
באירוע יוצגו טכנולוגיות ופיתוחים עתידיים בתחום התחבורה החכמה, וייערכו הרצאות בנושאי חשמל ואנרגיה לתחבורה, רכב אוטונומי ומקושר, תחבורה ימית, רחפנים ועוד. החברות המשתתפות מדווחות על 200 משרות פתוחות ויאפשרו למשתתפים לקבל מידע על התפקידים ואף להגיש מועמדות במקום.

​תחבורה להכיר - אירוע אקומושן בבניין עיריית תל-אביב
צילום: אסף קליגר
 
"מהפכת התחבורה החכמה והרכב האוטונומי היא תהליך היסטורי אדיר", אמרה אורלי דהן, מנכ"לית קהילת אקומושן. "אנחנו מציעים הזדמנות לבוא להכיר מקרוב את הטכנולוגיות שעומדות לשנות את החיים של כולנו ואפילו לקחת חלק משמעותי בפיתוחן ועיצובן".
 
קהילת אקומושן מחברת בין יזמים, משקיעים, אקדמיה, ממשלה, רשויות מקומיות ותעשיית הרכב, מספקת פלטפורמה תומכת לשיתוף ידע, נטוורקינג ושיתופי פעולה.