רכב הפנאי הקומפקטי של שברולט, האקווינוקס, עובר רענון של אמצע החיים. בתערוכת שיקגו נחשפה מתיחת פנים לרכב, שהושק בספטמבר 2016 ומשווק גם בישראל.

הרענון מביא איתו חרטום חדש עם עיצוב אגרסיבי מבעבר, זאת תודות לפגוש שונה, סבכה גדולה יותר ויחידות תאורה צרות מסוג לד. בתמונות נחשפו כרגיל רמות גימור הגבוהות, הפרמייר ורמת הגימור החדשה "RS".

זו האחרונה, שתמוצב כ"ספורטיבית", כוללת קישוטים שחורים - סמלים, תגים, מסילות גג, חישוקים ("19) וסבכה קדמית. בתא הנוסעים לצד סמל שברולט שחור תמצאו תפרים אדומים בקונסולה ובמושבים. ה-RS לא כוללת תוספת כוח או שינויים למערכת המתלים. לצד רמות גימור אלו יוצעו ה-LS ,L ו-LT המוכרות.

שברולט אקווינוקס מתעדכן - בישראל ב-2021
רמת הגימור פרמייר (צילום: שברולט)


גם מתחת לעור אין חידושים: שברולט אקווינוקס יוסיף להציע מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר (170 כ"ס) או 2.0 ליטר (252 כ"ס), מהם מוצע כיום בישראל רק מנוע ה-1.5 ליטר. תיבת ההילוכים נותרה אוטומטית עם שישה הילוכים (10 הילוכים ב-2.0 ליטר) וההנעה קדמית או כפולה (קדמית בלבד בישראל).

שברולט אקווינוקס מתעדכן - בישראל ב-2021
רמת הגימור RS (צילום: שברולט)


בתחום הבטיחות שברולט מבטיחה שיפור לרמות הגימור הבסיסיות. יותר מהן יציעו כעת מערכות בטיחות מתקדמות כאבזור תקני. אלו כוללות בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי ומצלמת נסיעה לאחור. בתוספת תשלום יוצעו מצלמות וחיישנים היקפיים, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת תנועה חוצה בנסיעה לאחור והתרעת רכב בשטח מת בנסיעה לפנים.

שברולט אקווינוקס מתעדכן - בישראל ב-2021
צילום: שברולט


שיווק האקווינוקס המחודש יחל בארה"ב בסתיו הקרוב כדגם 2021. מחברת UMI, יבואנית שברולט, נמסר כי השיווק בישראל יחל במהלך שנת 2021 הקלנדרית.

שברולט אקווינוקס מתעדכן - בישראל ב-2021
צילום: שברולט