בתערוכת שיקגו שנערכת בימים אלה פורד מציגה רענון למכונית העל המרשימה שלה, ה-GT. המכונית, שהדור השני שלה הוצג בינואר 2015 בתערוכת דטרויט אך שיווקה החל רק לקראת סוף 2017, זוכה לתוספת כוח, שדרוג מתלים וגם מהדורה "עירומה" חדשה. פורד מכריזה באותה הזדמנות גם כי ייצור מכונית העל יופסק ב-2022.

החידוש העיקרי נמצא מתחת למכסה השקוף של המנוע המרכזי. יחידת ה-3.5 ליטר טווין-טורבו V6 של פורד מפיקה כעת 660 כ"ס, תוספת של 13 כ"ס, והיצרנית מבטיחה רצועת כוח רחבה מבעבר תודות לכיול שונה למנוע, קירור בוכנות משופר וסלילי הצתה חדשים. גם מצנני הביניים גדולים מבעבר יסייעו לכך תודות להעברת אוויר קר יותר למגדשים ושיפור לתיעול האוויר סביב המנוע מגדיל ב-50% את אספקת האוויר לקירורו. פורד לא מפרסמת בינתיים מפרט טכני מלא או נתוני ביצועים.

היצרנית ביצעה גם שדרוג למערך המתלים, שיציע כעת כיול נוקשה יותר במצב הנהיגה "מסלול". את החבילה הדינמית משלימה מערכת פליטה חדשה מטיטניום מתוצרת אקרופוביץ'.

פורד משדרגת את מכונית העל ומציעה אותה במרכב חשוף
צילום: פורד

בצד העיצוב ה-GT תוצע במהדורה מיוחדת חדשה, הכוללת מרכב סיבי פחמן חשוף שמכונה "ליקוויד קרבון" (Liquid Carbon). מהדורת "גולף רייסינג" בעלת גווני התכלת-כתום הנוסטלגיים עברה עדכון קל אף היא.

פורד משדרגת את מכונית העל ומציעה אותה במרכב חשוף
צילום: פורד

לפי שעה אין חידוש או מתיחת פנים להחלטת דלק מוטורס, יבואנית פורד, שלא לשווק את ה-GT בישראל.

פורד משדרגת את מכונית העל ומציעה אותה במרכב חשוף
צילום: פורד