אודי תציג את ה-A3 החדשה בעוד חודש, כך היצרנית מאשרת רשמית יחד עם פרסום של תמונות ופרטים ראשונים. הדור הרביעי של אודי A3 צפוי להגיע לישראל במחצית השנייה של השנה.

המשפחתית הקומפקטית של אודי נחשפת בינתיים בתמונות תחת הסוואה קלה מאוד, כזו שמאפשרת להתרשם מהמכונית כמעט בעיצוב המוגמר. מהן גם ניתן ללמוד שכמקובל באודי, אין כאן מהפכה עיצובית והדימיון לדור היוצא ניכר. ה-A3 החדשה מוצגת בתמונות בגרסת החמש דלתות ("ספורטבק") שתהיה הפעם כנראה תצורת ההאצ'בק היחידה במבחר.

אודי מוסיפה כי לדור החדש תהיה מערכת הנעה כפולה ("קוואטרו") חדשה לחלוטין. לזו חלוקת כוח רחבה יותר בין הסרנים - עד 100% לפנים ועד 100% לאחור בתנאים מסוימים. מערכת ההנעה תעשה שימוש בחיישנים שמזהים כמעט מיידית אובדן אחיזה ומעבירים את הכוח בהתאם לאופי הכביש, מהירות הנסיעה ואופי הנהיגה - כך שהיצרנית מבטיחה שתתמוך טוב יותר בנהיגה ספורטיבית.

אודי A3 החדשה נחשפת (כמעט)
צילום: אודי

ליכולת הדינמית תתרום גם מערכת בקרת יציבות משודרגת, שתוכל לבלום את הגלגלים הפנימיים לשיפור כושר הפנייה של המכונית בנהיגה ספורטיבית ובכביש חלק. לבקרת היציבות יהיו שלושה מצבי תפעול (רגיל, ספורט וכבוי) ובחלק מהגרסאות יוצעו חמישה מצבי נהיגה לבחירת הנהג: נוחות, חסכון, דינמי, אוטומטי ומותאם אישית. אלו ישפיעו על תגובת המצערת, תגבור ההיגוי, תגובת תיבת ההילוכים, ההנעה הכפולה והמתלים, בקרת האקלים, התאורת הקדמית (מטריצת לד), בקרת השיוט האדפטיבית ומותחני החגורות.

אודי A3 החדשה נחשפת (כמעט)
צילום: אודי

עוד נמסר כי ה-A3 תציע מתלים אדפטיביים עם מספר מצבי קשיחות והיגוי בעל יחס העברה משתנה. בסך הכל אודי מבטיחה יכולת דינמית משופרת וחבילה כוללת שתקרוץ יותר לחובבי הנהיגה.

אודי A3 החדשה נחשפת (כמעט)
צילום: אודי

עוד פרטים על אודי A3 החדשה צפויים להתפרסם בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ. מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי השיווק יחל במחצית השנייה של 2020.