רנו מגאן RS, גרסת הביצועים של המשפחתית הקומפקטית, היא אחת מהספורטיביות המרשימות שניתן לרכוש בתקציב שפוי (החל מ-235 אלף שקל). היא משלבת נתונים מרשימים על הנייר ממנוע 1.8 ליטר טורבו-בנזין (280 כ"ס, 5.8 שניות להאצה מ-0 ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש), יחד עם היכולת דינמית משובחת - כולל היגוי חד ומדויק שמעניק לה חווית נהיגה יוצאת דופן (לא רק עבור מכונית בעלת הנעה קדמית).

זהו דור השלישי של ה-RS, שפותח על-ידי חטיבת הספורט של רנו. למרות דמיון חיצוני הרב למגאן האצ'בק סטנדרטית (שלא מוצעת בישראל), ה-RS בגרסת ה"קאפ" (Cup) שבחנו רחבה בשישה ס"מ, מצוידת בכיול מתלים נוקשה וספורטיבי יותר, בעלת דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מכני, היגוי לכל ארבעת הגלגלים, בלמי ברמבו עם קליפרים אדומים ומערכת טלמטריה המאפשרת להציג נתוני נהיגה כמו מצב מצערת, זווית פניה ועוד.