תחרות אוטו השנה 2020 הגיעה לסיומה, ואיתה גם ההכרזה על כלי הרכב הנבחרים בקטגוריות השונות והזוכה הגדול בתחרות. בכל קטגוריה התמודדו חמש פיינליסטיות – אבל רק אחת זוכה.

סגמנט המשפחתיות הגדולות פונה למי שמחפש משהו מעבר למשפחתית ה“רגילה“. בסגמנט זה נמצאות מכוניות שמנסות להעניק תחושה איכותית יותר, לעיתים ניתן לומר יוקרתית ומכובדת, את התחושה שמישהו חושב על הנהג קצת יותר מהנורמה. בדיוק למשבצת הזו נכנסת המנצחת שלנו בקטגוריית המשפחתיות הגדולות — סקודה סופרב.


סקודה סופרב זכתה בתואר גם בשנה שעברה. היא גם זכתה בו בשנה שלפניה ובכך משלימה שלוש שנים רצופות של זכייה בתואר המשפחתית הגדולה הנבחרת של מגזין אוטו. ואם עוקבים לאורך השנים אחרי הנכתב בדפי המגזין והאתר קל להבין מדוע.

המתחרות מאתגרות אותה ללא הרף, רק השנה אחת מהמתמודדות הבולטות הוצגה לאחר מתיחת פנים משמעותית ואחת אחרת בדור חדש לגמרי — אבל סופרב, לטעמנו, שומרת על היתרון, במיוחד לאחר מתיחת הפנים שעברה ששיפרה את המתכון המוכר והטוב עוד יותר.

סקודה סופרב - אוטו השנה 2020 בקטגוריית המשפחתיות הגדולות
צילום: יואל פלרמן

בראש ובראשונה הסופרב מכונית מרשימה למראה. היא נראית גדולה וממה שהיא ומכובדת מאוד. ההופעה נקיה ואלגנטית ונראית נכונה גם היום, כ-4 שנים אחרי שהוצגה בדור הנוכחי (שלישי).

כך גם ניתן לומר על סביבת הנהג שמציגה הופעה נקיה ומכובדת. זו עודכנה לאחרונה במסגרת מתיחת הפנים כדי להתאים עצמה לעידן המודרני — סקודה לא שוקטת על השמרים ומלטשת את הסופרב ללא הפסקה. מעבר לכך החומרים טובים, ההרכבה מצונית והתחושה הכללית איכותית מאוד.

סקודה סופרב - אוטו השנה 2020 בקטגוריית המשפחתיות הגדולות
צילום: יואל פלרמן

לכך מוסיפה הסופרב את היתרונות המוכרים של הדגם — מרחב אדיר לנוסעים ותא מטען עצום ונוח מאוד לשימוש בזכות הדלת החמישית הנפתחת. 

כתמיד, סופרב מוצעת עם יחידות הנעה מתקדמות, יעילות וחסכוניות למדי. בעתיד תגיע גם גרסה היברידית-נטענת חזקה, חסכונית ומסקרנת.



הקהל הישראלי לא התעלם ושנה נוספת הכתיר את הסופרב למלכת הקטגוריה — היא המכונית הנמכרת ביותר בסגמנט ב-2019 עם לא פחות מ-1,253 יח‘ שנמסרו; ןמתיחת הפנים שהגיעה בסוף השנה צפויה לשפר משמעותית את מעמדה בשנה הבאה.

סקודה סופרב - אוטו השנה 2020 בקטגוריית המשפחתיות הגדולות
צילום: סקודה

בקיצור, סקודה סופרב היא מכונית בעלת מרחב אדיר לנוסעים ולמטען, תא נוסעים איכותי ויחידות הנעה מעולות שמצליחה להעניק ליושב בתוכה תחושת פרימיום ואיכות נהדרת. היא גם המכונית הנמכרת מסוגה וזו השנה השלישית בה היא זוכה בתואר ”אוטו השנה של ישראל 2020 בסגמנט המשפחתיות הגדולות.

סקודה סופרב - אוטו השנה 2020 בקטגוריית המשפחתיות הגדולות
צילום: יואל פלרמן