אם חששתם שמעבר למכוניות חשמליות יהפוך את חווית הנהיגה לסטרילית או משעממת יותר, אודי מקווה שה-e-tron הספורטיבי ירגיע אתכם. קוראים לו "e-tron S" והוא מציע שלושה מנועים חשמליים והנעה כפולה מתוחכמת, שתכלול גם מצב "דריפט" לטובת תמרון הנהיגה הפופולרי בו הרכב נסחף בפנייה עם עשן פוטוגני מהצמיגים.

ה-S, שמבוסס על אודי e-tron ספורטבק, גרסת הקופה של רכב הפנאי המשווק גם בישראל. מועד שיווק הספורטבק בכלל וה-S בפרט בישראל עדיין אינו ידוע.

המנוע החשמלי האחורי של גרסת ה-"55" (המוצעת בישראל), עם 169 כ"ס ו-204 במצב S רגעי, הועבר קדימה. שני מנועים חשמליים מאחור חוברים אליו ויחד הספורטבק S יציע 435 כ"ס ו-82.3 קג"מ במצב נהיגה רגיל (D) ועד 503 כ"ס ו-99.1 קג"מ במצב S, שזמין לעד שמונה שניות ברצף בכל הפעלה.



הוספת מנוע חשמלי מאחור איפשרה לאודי לשדרג את ההנעה הכפולה ב-e-tron S, עם חלוקה לא רק קדימה-אחורה אלא גם בין הגלגלים האחוריים. ה-S יציע גם כיול שונה למערכות ניהול ההנעה ולתוכניות הנהיגה לבחירת הנהג, כך שיתווסף גם מצב "דריפט" שיסייע לכם ביצירת ההחלקה המושלמת.

אודי e-tron - גרסת ביצועים בדרך
צילום: אודי

עוד בהבדלים מ-e-tron רגיל, אודי מבטיחה צמיגים רחבים יותר, בלמים משודרגים (400 מ"מ מלפנים) וכיול מתלים שונה. מרכב ה-S יהיה גם רחב יותר (תודות לבתי גלגלים מוגדלים ב-2.3 ס"מ בכל צד).

אודי e-tron - גרסת ביצועים בדרך
צילום: אודי