ב.מ.וו סדרה 2 החדשה - מ-249 אלף שקל - אוטו

ב.מ.וו סדרה 2 החדשה - מ-249 אלף שקל

הדור החדש של ב.מ.וו סדרה 2, הפעם עם הנעה קדמית, מגיע לישראל תחילה בגרסת סדאן ("גראן קופה"). המחיר: החל מרבע מיליון שקל

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, משיקה את הסדרה 2 החדשה בישראל עם תג-מחיר התחלתי של קרוב לרבע מיליון שקל. המכונית, שיצאה לדרך באירופה באוקטובר אשתקד, מוצעת בינתיים רק כסדאן (או קופה ארבע דלתות) בשם "גראן קופה". בדומה לסדרה 1 הנוכחית, גם הסדרה 2 עברה להנעה קדמית. היא תשווק במקביל לסדרה 2 היוצאת (קופה וקבריולה) שעדיין מציעה הנעה אחורית.
 
הגראן קופה ארוכה ב-21 ס"מ מסדרה 1 (453 ס"מ) אך בסיס הגלגלים (267) והרוחב (180) דומים. נפח תא המטען עומד על 430 ליטר לעומת 380 בסדרה 1 וב.מ.וו מבטיחה מרווח טוב משמעותית מהסדרה 2 קופה. עם מבנה הדמוי-קופה (דלתות ללא מסגרות לחלונות) הגראן קופה תתחרה מול סדאן יוקרתית אחרת - מרצדס CLA.
 
בדומה לסדרה 1, דלק מוטורס משיקה את הסדרה 2 גראן קופה בשתי גרסאות - 218i ו-M235i xDrive, כאשר לשנייה הנעה כפולה.

1623802
צילום: ב.מ.וו
 
ל-218i (מ-249 אלף שקל) מנוע שלושה צילינדרים טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר עם 140 כ"ס ותיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות.
 
גרסת ה-M235i (מ-409 אלף שקל) מציעה אף היא מנוע טורבו-בנזין אך ארבעה צילינדרים, נפח של 2.0 ליטר ו-306 כ"ס. תיבת ההילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העברה ובנוסף להנעה כפולה יש גם דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מכאני (טורסן). הביצועים: 4.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ו-250 מרביים.

1623836
צילום: ב.מ.וו
 
ה-218i תוצע בשתי רמות גימור: "ספורט ו-"M ספורט" (שתוצע גם עם חבילת "M Play"). לכולן מערך בקרת יציבות מתקדם שאמור לטפל במהירות גבוהה מבעבר (גם בעזרת בלימת גלגלים פנימיים) בהתפתחות תת היגוי. בכל רמות הגימור בלימת חירום אוטונומית  במהירות עירונית בלבד, תיקון סטייה מנתיב וניטור שטחים מתים, מהצד ומאחור. בM- ספורט והלאה גם בלימת חירום אוטונומית ממהירות של 200 קמ"ש ובקרת שיוט אדפטיבית. 
 
ההיצע 
ברמת הבסיס, ספורט, תקבלו חישוקי "17, תאורת לד מלאה, חלון גג, בקרת אקלים, אפשרות לבחירת מצב ניהוג ומערכת מולטימדיה עם מסך "8.8 ופיקוד קולי.
 
רמת M ספורט (259 אלף שקל) מוסיפה גימור "ספורטיבי" מבחוץ ומבפנים וחומרים, גווני דיפון ותאורת פנים שונים. למכונית גם חיישני חנייה היקפיים, מצלמה אחורית ומערכת חנייה אוטומטית, כולל אפשרות לנסיעה אחורה אוטונומית (חזרה על נתיב הנסיעה 50 מטר לאחור). חבילת M-פליי (264 אלף שקל) מוסיפה מערכת שמע ומולטימדיה משודרגות.

1623803
צילום: ב.מ.וו
 
לגרסת ה-M235i xDrive  חישוקי "19, בולמים קשיחים יותר שנשלטים אלקטרונית, היגוי ספורטיבי עם יחס משתנה, בקרת יציאה מהמקום ומערכת פליטה ספורטיבית יותר.
 
לגרסה זו גם הופעה חיצונית שונה, סביבת נהג "לייב קוקפיט פרו" עם מסך מולטימדיה גדול יותר ("10.25) ומחוונים מוקרנים ("10.25), בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים ליושבים מאחור. כן תקבלו כאן גם כיוון חשמלי למושבים ומפתח חכם.
דגם ב.מ.וו סדרה 2
גרסה 218i קופה, אוט', Sport
מחיר 245000
0 ל-100 קמ"ש (שניות) 8.9
מהירות מרבית (קמ"ש) 210
תיבת הילוכים אוטומטית
צריכת דלק - ממוצעת 18.2
נפח תא מטען (ליטר) 390
דרגת זיהום אוויר 5
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות

  1. 27. החלק האחורי מזעזע, איפה הבידול והייחוד בעיצוב? במוו בסדרות הכניסה מאבדת את דרכה

    האדריכל 22 מרץ 2020, 09:32

  2. 23. לא שווה עת המחיר

    מאיר 18 מרץ 2020, 10:23

  3. 8. ב 180 אלף הייתי קונה אותו, יותר מזה - יקר מדי

    ברק 17 מרץ 2020, 13:20

  4. 1. יקר, נקודה.

    נחום 17 מרץ 2020, 08:41