העיכוב בפתיחת עונה הפורמולה 1 בעקבות משבר הקורונה נמשך. אחרי ביטול ארבעת המרוצים הראשונים של העונה, תאריך הפתיחה זז פעם נוספת ובמקום מאי (הולנד) נקבע שהמרוץ הראשון יתקיים בתחילת יוני (אייזרביג‘אן). אלא שזמן קצר לאחר מכן נקבע שגם המירוץ הזה נדחה וכרגע מדברים על פתיחת העונה ב-14.6 במונטריאול קנדה. 

ע“פ הלו“ז השגרתי של העונה זה היה אמור להיות מירוץ תשיעי בסדרה, אבל ההתפתחויות האחרונות מטילות אפילו את פתיחת המרוץ הזה בספק. מארגני האליפות המוטורית הבכירה ינסו לשלב בעתיד חלק מהמרוצים שבוטלו (וזאת בהנחה שעונת 2020 אכן תוכל לצאת לדרך מתישהו), ואולם כבר עתה ברור שהמרוץ במונטה קרלו בוטל סופית. 

הולכים לכיוון ל-E ספורט
כפיצוי מסוים לאוהדים החלו המארגנים בשידור בסדרת מרוצים וירטואליים בהם ישתתפו נהגים מההווה ומהעבר בפורמולה 1 וכן נהגים מהסדרות הנמוכות יותר ודמויות מוכרות. 

פורמולה 1: עוברים למרוצים וירטואליים
עוברים לסימולטורים? צלום: מערכת

לטובת הבטיחות הנהגים ישהו כל אחד במקום אחר, אך יתחרו על המסלולים המוכרים של הזירה. המירוץ הראשון התבצע על המסלול של בחריין באותו זמן בו פחות או יותר היה אמור להתבצע המירוץ השני של העונה (על אותו מסלול). השתתפו בו בין היתר ג'וני הרברט הוותיק, ניקו הולקנברג שעזב את רנו השנה, לנדו נוריס נהגה של מקלארן וגם ניקולס המילטון (אחיו של לואיס). בניצחון זכה גניו זוהו שנהג ברנו ומתחרה לרוב בפרמולה 2.

בין לבין שמענו על כך שאלוף העולם עצמו, לואיס המילטון, שהה בבידוד אחרי שפגש באירוע חברתי את אידריס אלבה, שחקן הקולנוע והטלויזיה הבריטי (כוכב הסדרה לוטר) שאובחן כנשא נגיף קורונה.  להמילטון שלום. 

גם בנאסקר
לא רק בפורמולה 1, גם באליפות הנאסקר האירופאית החליטו לערוך סבב וירטואלי בו השתתפו שמונה נהגים. שמונת הנהגים הצטרפו לסבב רשמי של אליפות נאסקר בסימולטור (italian iRacing Cin Cup Series) והתחרו מול נהגי סימולטורים מקצועיים. הזוכה במרוץ: אלון דאי, נהג המרוצים הישראלי שרשם את ההישג מחדר בביתו.

מוזמנים לצפות במרוץ המלא: