עם החזרה ההדרגתית לשגרה לאחר שיאה של מגפת הקורונה, משיקה חטיבת האופנועים של ב.מ.וו ישראל שלושה דגמים חדשים שהוצגו במרץ 2020. 

ספורט-תיור בקצה
בראש רשימת הדגמים החדשים ניצב S1000XR החדש, דור שני לאופנוע הספורט-תיור שהוצג לראשונה ב-2014. הדגם החדש קל מקודמו ב-4 ק"ג, ומשקלו 224 ק"ג, והוא מהיר ורבגוני ממנו. ל- S1000XRמנוע 4 צילינדרים 999 סמ"ק חדש, זהה לזה המשרת את S1000RR, וזה מייצר 165 כ"ס ו-11.6 קג"מ.

בדגם החדש מערכת בקרה לבלימת מנוע (MSR) לשמירה על יציבות הכלי, שליטה אלקטרונית בבולמי הזעזועים, שילוב הילוכים מהיר (קוויקשיפט; ללא שימוש במצמד), מחוונים מוקרנים ומערכת מולטימדיה עם תוכנת ניווט מקורית. זהו הדגם השני של ב.מ.וו המשתמש באבזור ובמיתוג של חטיבת M. 

דגמים חדשים לב.מ.וו ישראל
צילום: ב.מ.וו

למרות שמדובר בדגם חדש עם מערכות משופרות, המחיר נמוך מזה של קודמו. מחיר רמת הגימור הבסיסית הוא 140,000 שקלים (הקודם הושק ב-145,000 שקלים); מחיר הדגם ברמת הגימור 'רייס' 150,000 שקלים;  האופנוע ברמת הגימור 'M' – עם חישוקי סגסוגת, מצבר ליתיום וחלקים מסיבי פחמן להפחתת משקל – יעלה 170,000 שקלים. 

895 סמ"ק, 2 צילינדרים
ב.מ.וו משיקה גם שני דגמים חדשים לגמרי, עם מנוע במבנה 2 צילינדרים רוחבי בנפח 895 סמ"ק, זהים כמעט ברוב מרכיבי המפרט ובעלי אופי וייעוד שונים: תיור, F900XR; ספורטיבי, F900R. 

דגמים אלה, כך היצרן, מביאים מפרט מתקדם לאופנוע בקטגוריית ביניים, ומאפשרים להנגיש אותו לקהל הרוכבים. המנוע המשרת את הדגם זה מייצר 99 כ"ס ו-10.1 קג"מ, השלדה (פלדה, מנוע נושא עומס) זהה, הצמיגים הם 120/70-17 מלפנים, 180/55-17 מאחור. לבולמים במזלג הקדמי ההפוך שקוטרו 43 מ"מ מהלך שונה: 170 מ"מ ב-XR, 135 מ"מ ב-R; מאחור בולם אחורי יחיד עם זרוע כפולה, וגם כאן מהלך שונה: 172 מ"מ ו-142 מ"מ בהתאמה. הבדל נוסף הוא ביחסי ההעברה הקצרים בהילוכים של F900R. 

דגמים חדשים לב.מ.וו ישראל
צילום: ב.מ.וו

ל- F900XR שעיצובו דומה לזה של ה-XR הגדול יותר, תאורת לד, מחוונים מוקרנים, מולטימדיה עם ניווט, שני מצבי ניהוג ('כביש', 'גשם') ועוד, ומחירו ברמת הגימור 'פיור' 85,000 שקלים; ברמת הגימור 'אקסקלוסיב' גם מפתח חכם, שילוב הילוכים מהיר ועוד, והמחיר 90,000 שקלים; ב'אקסקלוסיב פלוס' גם שליטה אלקטרונית בבולמי הזעזועים, והמחיר עומד על 95,000 שקלים. בתקופת ההשקה מציע היבואן הנחה של 5000 שקלים. שתי רמות הגימור האחרונות יוצעו גם בחבילות 'ספורט' ו'ספורט פלוס' עם פריטי עיצוב שונים ובמחיר דומה.

דגמים חדשים לב.מ.וו ישראל
צילום: ב.מ.וו

ל-F900R כאמור אופי ספורטיבי יותר, ועיצובו אגרסיבי יותר, גם מ-F800R היוצא אותו הוא יורש. גם כאן תאורת לד, שני מצבי ניהוג ומחוונים מוקרנים. המחיר לדגם זה ברמת הגימור 'פיור' הוא 76,000 שקלים; ברמת הגימור 'ספורט', המוסיפה מפתח חכם וקוויקשיפט, המחיר הוא 81,000 שקלים. 

הדגמים החדשים ייהנו מאחריות מלאה לשלוש שנים, כמו שב.מ.וו ישראל מעניקה לאופנועים שלה בתקופה האחרונה. 

דגמים חדשים לב.מ.וו ישראל
צילום: ב.מ.וו