קבוצת הפורמולה 1 וויליאמס הודיעה על הפסדים בסך של 13 מיליון ליש"ט, ולאחר מכן מסרה כי היא תרה אחרי משקיעים או רוכשים לקבוצה. ההודעה התקבלה בסוג של זעזוע בזירת פורמולה 1, והיא באה לאחר רצף של שנים גרועות במיוחד בהן הקבוצה הוותיקה, שהחלה להתחרות ב-1977 ורשמה לזכותה הישגים מפוארים, הידרדרה למקום האחרון בזירה. מיקום כזה יוצר מערבולת שקשה להיחלץ ממנה, מכיוון שההשקעה של מפרסמים קטנה, וזו מביאה לכך שהקבוצה חסרה כסף לפיתוח מכוניות, יכולת משיכה לטובים שבנהגים, כל אלה ממקמים אותה בסוף הטבלה וחוזר חלילה. 

הסיבה העיקרית למצבה החמור של וויליאמס כעת הוא אי העברת הסכום המובטח לעונה זו על-ידי החברה המממנת העיקרית שלה, רוקיט (ROKiT), שעל שמה נקראה הקבוצה העונה. בנוסף, ההסכם שהיה אמור להיות בתוקף עד 2023, בוטל, ואלה הצטרפו למצבה הנמשך של הקבוצה ולהפסדים שנוצרו בגלל הדחייה של פתיחת העונה. 



מחפשים משקיעים 
וויליאמס מחפשת משקיעים, אבל בניגוד לעבר הועלתה גם האפשרות של מכירת הקבוצה. אחד המשקיעים האופציונאליים הוא מיכאל לאטיפי, אביו של נהג הקבוצה ניקולס לאטיפי, שהעניק הלוואה גדולה לוויליאמס. עם זאת קלייר וויליאמס, בתו של הבעלים פרנק וויליאמס, סגנית המנהל, מאמינה שהקבוצה תוכל להשתתף בכל עונת 2020.

הדברים מתפרסמים כעת גם בשל ההסכמה בין הקבוצות להטיל מגבלות על גובה תקציבי הפיתוח לקראת עונת 2021, כך שקבוצות חלשות יוכלו לצמצם פערים ביחס לעשירות מאוד. מגבלת זו עשויה לסייע לווילימאס למצוא משקיעים, מכיוון שההשקעה שתידרש כדי להשתפר בתוצאות תהיה קטנה יותר. בין הדרכים של וויליאמס למצוא משקיעים היה צירוף נהגי מבחן עם מימון; כך למשל, רוי ניסני הישראלי, שהגיע בחסות איש העסקים הקנדי סילבן אדמס, נבחר לשמש כנהג מבחן ב-2020.

ווילימאס זכתה תשע פעמים באליפות העולם ליצרנים ושבע פעמים באליפות העולם לנהגים בשני העשורים האחרונים של המאה הקודמת, ארבע פעמים מהן בשש השנים 1992 עד 1997.