קאדילק ישראל החלה לשווק את קאדילק XT6 שהוצג בתחילת 2019 – למעשה, אחיו הצעיר של קאדילק XT5 (מ-2015) אך הגדול ממנו באורכו ובגובהו.  

ממדים ומכלולים
קאדילק XT6 הוא רכב פנאי בינוני (D-SUV), המבוסס על אותה רצפה (C1XX) המשרתת את XT5. בסיס הגלגלים שלו, 286.3 ס"מ, גדול רק ב-0.5 ס"מ מזה של XT5, אך ממדי המרכב של XT6 גדולים באופן משמעותי: האורך הוא 505 ס"מ, 19 ס"מ יותר; הרוחב הוא 196.4 ס"מ, 4 ס"מ יותר; הגובה מתנוסס ל-177.5 ס"מ, 9.5 ס"מ יותר – כדי לאכלס את שורת המושבים הנוספת ולהעניק ליושבים בה מרווח ראש משופר. לתא המטען נפח של 357 ליטרים כאשר כל המושבים זקופים. 

קאדילק XT6 בישראל – החל מ-400,000 שקלים
צילום: קאדילק

ל-XT6, כמו ל-XT5, מנוע 3.6 ליטר V6 המייצר 310 כ"ס, וזה משודך לתיבה אוטומטית עם 9 הילוכים; בניגוד ל-XT5, המשווק גם עם הנעה קדמית, הדגם הגדול יותר מוצע רק עם הנעה כפולה. צריכת הדלק הבין-עירונית היא 10.2 ק"מ/ל' והציון הירוק 15. 

מפרט, מערכות, מחירים
XT6 מוצע בשתי רמות אבזור – 'פרמיום לקשרי', 'ספורט' – ושתיהן עשירות ביותר. במפרט: חישוקי "20, גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, מראה מרכזית המקרינה תמונת מצלמה, מצלמות היקפיות, חניה אוטומטית, תצוגה עילית, ריפוד עוד, אוורור ותפעול חשמלי לכיוון המושבים הקדמיים, קיפול חשמלי למושבים האחוריים. מערך המולטימדיה כולל צג "8, והוא מהדור העדכני ביותר של קאדילק. במערכות הבטיחות: בלימה אוטונומית גם לאחור, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים מהצד ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התרעה על שכחת ילדים במושב האחורי ועוד.  

קאדילק XT6 בישראל – החל מ-400,000 שקלים
צילום: קאדילק

ברמת הגימור 'ספורט' גם שליטה אלקטרונית בבולמים, הופעה אגרסיבית יותר ופריטים קוסמטיים ייחודיים בחוץ ובפנים. 

מחירי קאדילק XT6 הם 400,000 ל'פרמיום לקשרי', 440,000 שקלים ל'ספורט', גבוהים ב-50,000 שקלים מאלה של XT5.

קאדילק XT6 בישראל – החל מ-400,000 שקלים
צילום: קאדילק