המשפחתית הקומפקטית פיג'ו 308, שהוצגה בדור הנוכחי לפני שבע שנים, עוברת רענון קל נוסף. לקראת תחילת שיווק ב-2021 בישראל, ה-308 זוכה לעדכון מפרט, ערכת עיצוב חדשה ושדרוג למערכת המולטימדיה.

העיצוב החיצוני לא השתנה הפעם, לאחר שבמאי 2017 פיג'ו ביצעה עדכון בתחום הזה עם חרטום בולט מבמקור. הצרפתים בחרו הפעם רק להוסיף גוון חדש למרכב ("כחול ורטיגו") וערכת עיצוב חדשה, שתוצע לרוכשי רמות הגימור הבכירות וכוללת חלקים שחורים - למשל סבכה, סמל קדמי, חישוקי "18, מסילות הגג בגרסת הסטיישן וכדומה. יש גם חישוקי "16 ו-"17 קלים בעיצוב חדש ברמות הגימור הנמוכות יותר.

בתא הנוסעים כל הדגמים זוכים לעדכון למערכת המולטימדיה, עם מסך "10 ומערכת הפעלה בעיצוב חדש. זו כוללת גם אפשרות לשיקוף טלפונים חכמים (מירורלינק, אנדרואיד אוטו וקארפליי) וניווט בתלת-ממד עם תפעול קולי. עדיין לא ברור מה מהחידושים הללו יגיע לישראל.

פיג'ו 308 מתחדשת - ב-2021 בישראל
צילום: פיג'ו

היצע מערכות הבטיחות של ה-308 עשיר וכולל בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים גם בלילה, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה מלאה, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, התרעת רכב בשטח מת עם סיוע בהיגוי, התרעת הירדמות, אורות אוטומטיים למניעת סינוור ועוד.

פיג'ו 308 מתחדשת - ב-2021 בישראל
צילום: פיג'ו

היצע המנועים לשנת 2021 נותר דומה, כאשר המנועים הרלוונטיים לישראל הם ה-1.2 ליטר טורבו-בנזין (שלושה צילינדרים) עם 130 כ"ס, 1.5 ליטר טורבו-דיזל (ארבעה צילינדרים) עם אותו הספק וגרסת ה-GTi עם 263 כ"ס ממנוע 1.6 ליטר טורבו-בנזין (ארבעה צילינדרים). למעט ה-GTi המצוידת בתיבת שישה הילוכים ידנית, ליתר הגרסאות תיבת שמונה הילוכים אוטומטית.

מחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי פיג'ו 308 המחודשת תגיע לישראל במהלך 2021. מועד השיווק המדויק עדיין לא ידוע.