מאזדה חשפה את הדור החדש של ה-BT-50, טנדר טון ששווק בעבר בישראל, ואם עיצובו נראה לכם מעט מוכר - יש לכך סיבה. מדובר למעשה באיסוזו די-מקס שגם ייוצר בתאילנד על-ידי איסוזו, עם חרטום שונה והתאמות עיצוב נוספות. ה-BT-50 מבוסס על הדור החדש של הדי-מקס שהוצג בסוף 2019 ועוד לא הגיע לישראל.

הטנדר החדש של מאזדה מיועד בעיקר לאוסטרליה ושווקי מזרח. הוא ככל הנראה לא יוצע באירופה או בישראל. מתחת למכסה המנוע תמצאו יחידת טורבו-דיזל של איסוזו בנפח 3.0 ליטר, עם 190 כ"ס ו-45.8 קג"מ בין 1,600 ל-2,600 סל"ד. נתוני ביצועים לא פורסמו.

ל-BT-50 החדש אורך של 528 ס"מ, רוחב של 178 ס"מ, גובה של 179 ס"מ (גרסת 4X4) ובסיס גלגלים של 312.5 ס"מ, מידות דומות כמובן לאלו של הדי-מקס. כושר ההעמסה שלו עומד על עד 1,065 ק"ג והגרירה על עד 3,500 ק"ג.

מאזדה BT-50 חדש: איסוזו די-מקס כלול במחיר
צילום: מאזדה
מאזדה BT-50 חדש: איסוזו די-מקס כלול במחיר
צילום: מאזדה