בימים אלה משיקה סקודה ישראל את אוקטביה החדשה, ואולם כבר כעת ברור שבגלל שגרסאות הבנזין החשובות יגיעו רק בהמשך, מכירות הדגם יעלו הילוך רק בתחילת 2021.

בתחילת 2021 תחל מסירת גרסאות הסטיישן ואז גם יפורסם מחירן. במקביל ישקלו אנשי סקודה בארץ אם להביא את גרסת הטורבו-בנזין 2.0 ליטר 190 כ"ס החזקה יותר וברמת גימור גבוהה, כדי לחזק את התדמית של הדגם ולהגדיל את היצע האופציות שלו. גרסה נוספת שתחזק עוד יותר את התדמית של אוקטביה היא RS הספורטיבית, שבנוסף להספק של 245 כ"ס יש לה מכלולים לשיפור היכולת הדינמית והיא מכוילת בהתאם. אוקטביה RS תגיע לכאן בחודשים הראשונים של 2021.

גרסה נוספת העומדת על הפרק היא סקאוט – סטיישן עם מרווח גחון מוגבה ואיפור פנאי. בעבר הוצעו גרסאות אלה באירופה רק עם הנעה כפולה, אך כעת לסקאוט יש גם הנעה קדמית, וזו מוזילה את המחיר.

סקודה תרחיב את היצע הגרסאות של אוקטביה ב-2021
צילום: סקודה

במחצית השנייה של 2021 אמורה להגיע לכאן גם הגרסה ההיברידית-נטענת של אוקטביה ויחד עמה גרסה דומה של סופרב; לשתיהן אותה חטיבת כוח, ושתי אלה חשובות למותג. בנוסף, רכב הפנאי קודיאק צפוי לעבור מתיחת פנים.

זאת ועוד
סקודה תציג ב-2021 את הפאביה החדשה והחשובה עבורה, ודגם זה אמור להגיע לכאן לקראת סוף אותה שנה. עם זאת, בגלל דחיות בלוחות הזמנים שיצר משבר הקורונה, ייתכן ויבוא הפאביה יידחה לתחילת 2022.

הדגם המעניין הוא רכב הפנאי החשמלי אניאק, ואנחנו כבר נהגנו באב הטיפוס שלו בתחילת 2020. דגם זה ישווק באירופה במהלך 2021, והיבואן מעוניין לייבא אותו באותה תקופה. עם זאת, נראה שלישראל הוא יגיע רק ב-2022.

סקודה תרחיב את היצע הגרסאות של אוקטביה ב-2021
צילום: סקודה