הונדה חשפה שורה של תמונות ולא מעט מידע על הדור הבא (11) של הונדה סיוויק, המשפחתית הקומפקטית שלה. הונדה הציגה את מה שהיא מגדירה כאבטיפוס, אבל עיצוב הדגם החדש ורמת המוכנות הגבוהה שלו, מצביעים כי מה שרואים קרוב מאוד למה שנקבל. 

סיוויק הוצגה ב-1972, והיא מהדגמים הוותיקים המשווקים כיום. הדור העשירי שלה הוצג בתחילת 2015, וגם הדור החדש ילך בעקבות קודמיו: דגם חדש כל שש שנים. 

הונדה סיוויק 2021: הצצה ראשונה
צילום: הונדה

מה שיודעים, בינתיים
מהתמונות ניתן לראות כי קווי העיצוב הבסיסיים של האבטיפוס דומים לאלה של הדגם הנוכחי – יחידות תאורה ושבכה עיקרית צרות ומוארכות – וכי שבכה תחתית גדולה ושחורה מחליפה כמוביל הופעה את כונסי האוויר הגדולים והשחורים. עיצוב הפרופיל והחלק האחורי יוצרים הופעה מתונה מזו הקודמת, המבנה המיוחד והמזוות של הסיוויק הנוכחית ננטש, ולדגם החדש מבנה קופה מתון וקווים מעודנים יותר, יחידות תאורה שאינן מודגשות; הונדה הבליטה שאינה רוצה להבליט את הסיוויק.

הונדה סיוויק 2021: הצצה ראשונה
צילום: הונדה

סביבת הנהג מציגה מהפך מוחלט ביחס לדור הנוכחי, וסביבת הנהג של האבטיפוס מציגה מופע מינימליסטי ועדין. במקום שפע מפלסים, משטחים, חוגות, לחצנים וכפתורי תפעול, בחרו בהונדה להשתמש הפעם במספר מצומצם מאוד של פריטי תפעול והפחיתו את מספר המשטחים השונים למיניהם, והתוצאה היא מראה נקי בהרבה. גם כאן נראה שמדובר בסביבת נהג כמעט בשלה לייצור, אם-כי מה שמוצג לפנינו מפורט הרבה פחות מאשר העיצוב החיצוני, ומעניין יהיה לראות איך זה יתורגם לדגם הסדרתי. הונדה מציינת כי סיוויק תוצע לראשונה עם לוח מחוונים מוקרן, וכי מסך המולטימדיה הוא בגודל "9. 

הונדה סיוויק 2021: הצצה ראשונה
צילום: הונדה

הדור החדש, כך הונדה, יוצע לכל הפחות במרכב סדאן והאצ‘בק — והונדה מבטיח שיוצגו גרסת Si חמימה וטייפ-R הלוהטת.

הונדה סיוויק 2021: הצצה ראשונה
צילום: הונדה