לקסוס ישראל אמורה להודיע בקרוב על תחילת השיווק של המשפחתית הגדולה לקסוס IS, לאחר שזו עברה מתיחת פנים. IS הושקה ב-1998 והדור השלישי-נוכחי שלה הוצג ב-2013. הדגם הנוכחי עבר מתיחת פנים ב-2016 ונוספת הוכרזה ביוני השנה

המהדורה המחודשת לא נועדה לאירופה, ולכן לא היה ברור אם זו תגיע לכאן; השוק הישראלי מקבל את הדגמים של לקסוס בתקינה אירופאית, ויבוא הדגם בתקינה אמריקאית יצר תחילה בעיה לא קטנה. 

לקסוס IS 2021 - בקרוב בישראל
צילום: לקסוס

אלא שהיבואן התגבר על המכשולים, ו-IS המחודשת תגיע אלינו בתקינה אמריקאית. בניגוד לשנים הקודמות IS תוצע כאן בגרסת בנזין בלבד ולא בגרסה היברידית. כתוצאה מכך, הסדאן הקטנה (יחסית) והדינמית של לקסוס, שיש לה הנעה אחורית, תפנה באופן ממוקד יותר מאשר עד כה למי שתר אחרי חווית נהיגה. לכוח המשיכה של IS המחודשת בהקשר הדינמי יוסיף גם המנוע; ל-IS מנוע טורבו-בנזין 2.0 ליטר המוכר של לקסוס, זה מייצר 241 כ"ס, ובסיוע תיבה אוטומטית 8 הילוכים מסדר למכונית האצה של 6.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. יש לצפות לרמות אבזור עשירות, כרגיל בדגמי לקסוס. 

לקסוס IS 2021 - בקרוב בישראל
צילום: לקסוס

יבואן לקסוס יפתח את 2021 עם מספר הצעות מעניינות הפונות לחובבי ההגה והספורט המוטורי, וישיק בישראל את LC קבריו המרהיבה וגם את הגרסה המחודשת של LC המוכרת.

לקסוס IS 2021 - בקרוב בישראל
צילום: לקסוס