מרגישים שבכל הנוגע לעולם מימון הרכב אתם עדיין "חובבנים"? אתם ממש לא לבד! אנחנו מבינים שבהחלט קל ללכת לאיבוד בתוך שלל האופציות המוצעות בעולמות המימון. אז במיוחד עבורכם, בנינו מדריך מקצועי וידידותי עם סרטונים קצרים וקלילים שיפשטו עבורכם את עולם מימון הרכב וילוו אתכם בבטחה כל הדרך למימון הרכב הבא שלכם - כי ידע הוא כוח, וידע בעולמות הרכב הוא כוח רב!

מימון מה? מימון מי?
אם אתם נמצאים בתהליך של חיפוש רכב (חדש, יד שנייה, ״אפס קילומטר״ ) וודאי כבר נחשפתם לאופציה של מימון רכב בתצורה כזו או אחרת, (כמובן שבהמשך לזה שאתם כבר יודעים שמימון ממש לא מחייב בנק). מכיוון שהכלים למימון ואפילו המונחים של מימון משתנים מאתר לאתר, וממוסד כזה למוסד אחר – בנקים, חברות אשראי או חברות מימון, אנחנו לא נופתע אם גם אתם הלכתם לאיבוד בעולמות אלו. אז לא חשוב אם מדובר ברכב "מהניילון" או שמדובר על רכב משומש, אנחנו מאמינים שבכל הנוגע לרכישת רכב חשוב שתכירו את מירב האופציות שנגישות לכם במסגרת התהליך במטרה שתבחרו בפתרון היעיל, המהיר והנכון ביותר עבורכם.

מימון לרכב: כל מה שצריך לדעת (חלק א')
צילום: יח"צ

אז החלטנו שהגיע הזמן להרים את הכפפה ולעשות סדר בכל הנוגע לתהליך מימון רכב עם הסברים פשוטים וברורים על התהליך, המחירים, המסלולים והמונחים (החל ממסלול שפיצר ועד הלוואת בלון) שאתם פשוט חייבים להכיר כל הדרך למימון הרכב הבא שלכם – מה זה מימון, מה ההבדל בין המוסדות השונים שמציעים אותו, ולמי מיועד כל פתרון  - אז קדימה – בואו נדבר מימון!



*אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414