קיה חשפה פרטים ראשוניים על הדגם החשמלי החדש שלה, רכב הפנאי EV6, והוסיפה מספר צילומים. זהו דגם ראשון במסגרת 'תכנית S' שתאגד את הדגמים החשמליים של המותג, והיא דומה לתת-המותג החדש איוניק של יונדאי. קיה EV6, כמו יונדאי איוניק 5 שהוכרז וג'נסיס GV60 שיושק במהלך השנה, מבוסס על הפלטפורמה החשמלית הגלובלית החדשה של יונדאי-קיה המכונה E-GMP.

העתיד החשמלי של קיה: EV6 הוכרז רשמית
צילום: יצרן

בשלב זה שומרים אנשי קיה את הפרטים הטכניים של הדגם החדש קרוב לחזה, אך מאפשרים באמצעות חצי תריסר צילומים להתרשם מעיצובו של EV6, ויש ממה. עם הצגת הדגם החדש, מבשרת החברה על פילוסופיית עיצוב חדשה המכונה "הפכים מאוחדים", וזו "שואבת השראה מהניגודים הקיימים בין עולם הטבע לעולם האנושי", כך קיה.

חיצונית מדובר ברכב מרהיב ממש, בעל עיצוב ייחודי על גבול המוזר, ובכל מקרה מאתגר מוסכמות. החזית נמוכה והקווים נקיים יחסית, מבט לצד הרכב יגלה צדודית בסגנון קופה-ארבע דלתות ושימוש באלמנטים אופייניים של דגמי פנאי, כמו קשתות גלגלים ופגושים שחורים; אלה לרוב מגומרים במט אך כאן הגימור מבריק. יחידות התאורה הצרות, הכנף הקטנה, "חיבור" החלונות בקורות A ו-C והידיות הנסתרות, החלק האחורי עם יחידת תאורה רוחבית ובעיקר דלת תא המטען המובלטת, משלימים מופע לא שגרתי.

העתיד החשמלי של קיה: EV6 הוכרז רשמית
צילום: יצרן

סביבת הנהג מתונה יותר בעיצובה, ואנשי קיה מציינים כי ניצלו היטב את הגמישות שהעניקה להם הפלטפורמה החשמלית לטובת מרחב מחיה עבור הנוסעים; כך למשך מופרדת הקונסולה המרכזית מהדשבורד. מול הנהג לוח מחוונים מוקרן, ולצידו מסך גדול דרכו ניתן לתפעל את המולטימדיה ומרבית מערכות הרכב.

העתיד החשמלי של קיה: EV6 הוכרז רשמית
צילום: יצרן

כאמור, קיה לא פרסמה מידע טכני על הרכב. עם זאת, סביר כי לפחות בתחום ההנעה, היצע הגרסאות והמפרט שלהם הם יהיו דומים לאלה שבאיוניק 5; הדגם החשמלי של יונדאי מוצע עם הנעה אחורית או כפולה, ברמות הספק בין 168 כ"ס ועד 302 כ"ס, טווח נסיעה חשמלי של עד 472 ק"מ בין טעינות.

העתיד החשמלי של קיה: EV6 הוכרז רשמית
צילום: יצרן