ב.מ.וו ישראל הכריזה על תחילת השיווק של ב.מ.וו סדרה 4 במהדורת קבריו שהוצגה בסוף 2020, וזו מגיעה לכאן חצי שנה לאחר גרסת הקופה.

בניגוד לדור היוצא, קבריו החדשה מצוידת בגג רך הקל ב-40% מזה הקשיח שהיה בדגם הפורש. הגג הרך נפתח תוך 18 שניות במהירות עד 50 קמ"ש. הממדים של הקבריו זהים לאלה של הקופה – פרט לנפח תא המטען. כאשר הגג סגור, נפח תא המטען 385 ליטרים, כאשר הוא פתוח הנפח הוא 300 ליטרים; להשוואה, נפח תא המטען בקופה הוא 440 ליטרים. בין התוספות המעניינות בקבריו ניתן לציין מגן רוח למניעת מערבולות אוויר ומשענת ראש מחוממת לשמירה על טמפרטורה נכונה לצוואר. 

1644294
צילום: ב.מ.וו

שלוש גרסאות 
בדומה לסדרה 4 קופה, גם סדרה 4 קבריו מוצעת כאן בשלוש גרסאות, כאשר לכל אחת צמודה רמת גימור משלה. כל המנועים הם טורבו-בנזין, לכולם משודכת תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. מחירי גרסאות הקבריו גבוהים ב-35,000 שקלים ביחס לגרסאות הקופה. 

גרסה 420i עולה 460,000 שקלים והיא מצוידת במנוע 2.0 ליטר המייצר 184 כ"ס ב-5500-6500 סל"ד ו-30.6 קג"מ ב-1350-4600 סל"ד, ויש לה הנעה אחורית; משך ההאצה ל-100 קמ"ש הוא 8.2 שניות והמהירות המרבית 240 קמ"ש.

1644295
צילום: ב.מ.וו

גרסה זו מוצעת עם חבילה 'M ספורט' החיצונית ובמפרט האבזור צמיגים במידה שונה – 225/45-18 מלפנים, 255/40-18 מאחור – תאורת לד, מפתח חכם, ריפוד עור, מולטימדיה עם צג "12.3 ומחוונים מוקרנים, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, מצלמה, חניה אוטומטית; במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור היקפי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית. 

גרסה 430i עולה 510,000 שקלים, והיא מצוידת באותו מנוע 2.0 ליטר, אלא שכאן הנתונים והביצועים משופרים: 258 כ"ס ב-5000-6500 סל"ד ו-40.8 קג"מ ב-1550-4400 סל"ד, 0 ל-100 קמ"ש ב-6.2 שניות והמהירות המרבית 250 קמ"ש; גם כאן ההנעה אחורית. במפרט הטכני צמיגים וחישוקים במידה שונה מלפנים ומאחור – 225/35-19 ו-255/40-19 – בולמי זעזועים נשלטים אלקטרונית, היגוי ספורטיבי עם יחס משתנה, בלמי M. לתפארת המופע הווקאלי, צליל מנוע ספורטיבי יותר. 

1644301
צילום: ב.מ.וו

גרסה זו מוצעת ברמת הגימור 'M ספורט פרו' הכוללת גימור שחור לשבכה, ספוילר, למסגרות וגם מערכות בטיחות מתקדמות יותר, מצלמות היקפיות, מערכת שמע של הרמן קרדון. 

בפסגת ההיצע M440i, שמחירה 624,000 שקלים. בגרסה זו מנוע 3.0 ליטרים 6 צילינדרים בטור, צמוד לו מערך היברידי מתון, וזה מייצר 374 כ"ס ב-5000-6500 סל"ד ו-51 קג"מ ב-1800-5000 סל"ד; בגרסה זו ההנעה כפולה. ביצועי ההאצה משופרים בהרבה, ל-4.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. המהירות המרבית 250 קמ"ש. 

במפרט הטכני, בנוסף, דיפרנציאל M מוגבל-החלקה, מערכות קירור ובלימה משופרות, ותצוין תאורת לייזר מלפנים.

1644298
צילום: ב.מ.וו