ניסאן ישראל השיקה לפני זמן קצר את הדור החדש של דגם הפנאי ניסאן קשקאי המאוד חשוב עבורה, ואנשי המותג כבר מתכוננים לדגמים חדשים. בעזרתם, כך הם מקווים, ישפרו את מיקומו בטבלת המכירות של מותגי הרכב בארץ. לפי המסירות עד סוף יולי, ניסאן נמצאת במקום השמיני, לאחר עלייה של 74.3% ביחס לתקופה זו אשתקד – עלייה הגדולה ב-50% ביחס לכלל השוק (47.9%).

דגמים וגרסאות חדשים לניסאן
צילום: יואל פלרמן

דגמים חדשים
לקראת סוף השנה הזאת או עם תחילתה של השנה הבאה, יגיע לכאן קשקאי e-פאוור – גרסה היברידית המבוססת על יחידת כוח שניסאן משווקת ביפן במספר דגמים. בגרסה זו מנוע חשמלי המייצר 190 כ"ס ו-33.6 קג"מ המניע את הרכב, מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר המייצר 157 כ"ס ומשמש כמאריך-טווח הטוען את הסוללה ואינו מניע את הגלגלים. 

דגמים וגרסאות חדשים לניסאן
צילום: ניסאן

ארייה, רכב פנאי חשמלי בעיצוב ספורטיבי עם סיומת קופה, אמור להגיע במהלך הרבעון הראשון של 2022. דגם זה מבוסס על רצפה חשמלית ייעודית (CMF-EV), פיתוח של זו המשרתת את דגמי הפנאי הקומפקטיים של ניסאן (קשקאי, X-טרייל). דגם זה ימוקם בין קשקאי ל-X-טרייל. ארייה הוצג ב-2020, היה אמור להגיע ב-2021, אך בשל משבר הקורונה ייצורו לכלל העולם התעכב.

דגם הפנאי X-טריייל בדור החדש והרביעי יגיע לישראל לקראת אמצע 2022 בגרסת שבעה מקומות. מדובר בגרסה שונה לדגם שהוצג ביפן ובארצות הברית (שם הוא מכונה 'רוג'). בשלב זה נראה כי הגרסה העיקרית לדגם זה תהיה אותה e-פאוור, אך סביר שיוצעו מנועים נוספים.

דגמים וגרסאות חדשים לניסאן
צילום: ניסאן

ניסאן תייבא לישראל במחצית הראשונה של 2022 את Z החדשה שהושקה זה עתה. זהו דור שביעי לשושלת Z המפורסמת, המחליף את Z370 שהדור האחרון שלה הושק ב-2008. המלאי של הדגם הפורש נגמר, ולמרות שמדובר בתחום עם מכירות לא גבוהות, ניסאן ישראל תייבא כאמור גם את הדגם החדש, התורם לא מעט לתדמית המותג.

דגמים וגרסאות חדשים לניסאן
צילום: ניסאן