ב.מ.וו ישראל מארחת באולם התצוגה שלה בתל אביב, ברחוב החרש, תערוכת אמנות המכונה "היברידית", אותו מושג המתייחס להכלאה בין מרכיבים עיקריים.

ב.מ.וו מציגה תערוכה היברידית
צילום: עופר זיק

בקומה הראשונה במתחם התצוגה מוצגות יצירות אמנות הנותנות ביטוי להיברידיות, ולידן מכוניות היברידיות-נטענות של המותג המציע כיום גרסה כזו (ולעיתים שתיים) בשבעה דגמים. התערוכה נפתחת לקהל היום, 14.10 (יום חמישי), תימשך חודש ומוצגות בה 20 יצירות. 

הרעיון לדברי אנשי דלק מוטורס, היבואן, נולד כבר לפני שנה וחצי, אך הביצוע עוכב בגלל משבר הקורונה. שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס, ציין כי חיבור כזה, בין ב.מ.וו לבין יצירות אמנות, מוצא ביטוי כבר שנים רבות, למעשה 47 שנים. 

ב.מ.וו מציגה תערוכה היברידית
צילום: מערכת אוטו

ב.מ.וו העולמית ידועה בשיתוף הפעולה שלה עם אמנים מפורסמים רבים והיא אף מתהדרת באוסף מכוניות שהיוו בסיס ליצירות אמנות, אלה נקראות Art Car ומוצגות במוזיאון החברה. שיתוף הפעולה של ב.מ.וו עם אמנים החל כבר ב-1975 עם 3.0 CSL של אלכסנדר קאלדר, ובין האמנים הידועים גם אנדי ורהול, רוי ליכטנשטיין, פרנק סטלה, ג'ף קונץ. הפרויקט כולל כיום 20 מכוניות, והיצירה האחרונה היא מ-2020.  

ב.מ.וו מציגה תערוכה היברידית
צילום: ליהיא שני

לפי אלון גולדמן, מנהל השיווק של המותג, המטרה היא להציג את ב.מ.וו באור אחר, לקשור את המותג לנושאים שהן מעבר לעולם הרכב ובכך לשפר את תדמיתו וגם לפנות לקהל שאינו קשור באופן טבעי למותג. לפי גולדמן הכוונה היא ליצור פעילויות דומות נוספות בעתיד.

ב.מ.וו מציגה תערוכה היברידית
צילום: יח"צ