זמן קצר לאחר שהכריזה על עדכון קל לדגמי 2022 של C-HR, מכריזה טויוטה על עדכון דומה לדגמי 2022 של טויוטה קורולה, המשפחתית הקומפקטית (סגמנט C) שלה. 

נזכיר כי הדגם המכהן כיום, שנחשף ב-2018, הוא הדור ה-12 של המשפחתית היפנית שנוסדה ב-1966 והיא מכונית הנוסעים הוותיקה ביותר בייצור. קורולה היא גם המכונית הנמכרת ביותר מעולם; למעלה מ-50 מיליון קורולות נמכרו ב-55 השנים האחרונות. 

1653535
צילום: טויוטה

לישראל הגיעה קורולה החדשה בתחילת 2019, לראשונה גם בגרסה היברידית, והייתה למכונית הנמכרת בישראל באותה שנה, גם ב-2020, והיא צפויה לשחזר הישג זה גם השנה.

העדכונים
בדומה ל-C-HR, גם קורולה זוכה למערכת המולטימדיה החדשה והעדכנית של טויוטה. למערכת זו מסך מגע בגודל 8 אינץ' באיכות משופרת, וטויוטה מבטיחה יכולות גבוהות מאשר במערכת היוצאת ותגובה מיידית יותר, בזכות מעבד חדש המהיר עד פי 2.4 ביחס למעבד הקודם.

1653534
צילום: טויוטה

לפחות באירופה תוצע קישוריות סלולרית עצמאית של הרכב, וזו תאפשר ניווט עצמאי ללא צורך בטלפון הנייד או בסים חיצוני. בנוסף, הוטמעה מערכת עזרה קולית חדשה, ניתן יהיה לעדכן את המערכת בעדכוני OTA, ולמערכת קישוריות לאנדרואיד אוטו וקישוריות אלחוטית לאפל קארפליי.

לא נעשו שינויים בעיצוב החיצוני, אך טויוטה תציע את קורולה בשני צבעי מרכב חדשים: לבן פלטינום-פנינה או אפור מטאלי. בנוסף, גרסת הסדאן תוצע עם חישוקי 17 אינץ' חדשים בעלי 10 חישורים.

1653536
צילום: טויוטה

גם טרק 
טויוטה הכריזה גם על מהדורה מיוחדת של קורולה סטיישן בשיתוף יצרנית האופניים טרק. גרסת 'טרק' מוגבהת ב-2 ס"מ ביחס לסטיישן הרגילה, ותוצע רק בגרסה ההיברידית המבוססת על מנוע ה-2.0 ליטר. לקורולה 'טרק' חזית אגרסיבית יותר, חצאיות צד וקשתות גלגלים שחורות, עיטורי כרום במסגרת החלונות וחישוקי 18 אינץ' ייחודיים לגרסה זו.

1653533
צילום: טויוטה