רנו ישראל החלה בשיווק הגרסה המחודשת של המשפחתית רנו מגאן גרנד קופה, לאחר שזו עברה מתיחת פנים ב-2020. הדור הרביעי של מגאן הוצג ב-2016 – עשרים שנים לאחר הראשון – וזה הגיע לכאן שנה מאוחר יותר. היבואן התמקד בשיווק גרסת הדיזל, ורק ב-2019 הוצעה לזמן קצר גרסת בנזין.

1636175
צילום: רנו

מגאן גרנד קופה מוצעת גם כעת עם מנוע הדיזל 1.5 ליטר המייצר 116 כ"ס ו-27.5 קג"מ, זה משודך לתיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים, ומשך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 11.2 שניות. כדי לצמצם את פליטת המזהמים, מערכת הפליטה (SCR) מוזנת באוריאה, והציון הירוק של מגאן דיזל הוא 4. לפי רנו המתלים וההיגוי כוילו מחדש ושילוב ההילוכים מהיר יותר.  

1636178
צילום: רנו

חיצונית, קל לזהות את הדגם המעודכן דרך הפגושים החדשים, בייחוד אלה שבחזית, וגם במבט אל אזור כונסי האוויר ופנסי הערפל. יחידות התאורה מלפנים ומאחור עודכנו, אך השינויים בולטים פחות. בתא הנוסעים עודכנו בין היתר המולטימדיה שיש לה צג "9.3, השליטה והתצוגה בבקרת האקלים והמחוונים המוקרנים. 

רנו מגאן גרנד קופה מוצעת כעת ברמת גימור אחת: 'אינטנס פלוס'; במפרט האבזור: תאורת לד, חישוקי "17, בקרת אקלים, מפתח חכם. במפרט הבטיחות: בלימה אוטונומית, התרעת סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית. המחיר: 150,000 שקלים.

1636176
צילום: רנו