לובינסקי, יבואנית סיטרואן, החלה בשיווק גרסאות חשמליות למסחרית הבינונית סיטרואן ג'אמפי ולמסחרית הקלה ברלינגו (ראו ידיעה נפרדת).

גאמפי הוצגה ב-1994 והדור השלישי הנוכחי הושק ב-2015. כמו דגמים מקבילים שמקורם באירופה, גם ג'אמפי מוצע במספר גדלים. 

שתי גרסאות
ג'אמפי החשמלית מוצעת בשתי גרסאות המרכב הגדולות יותר בהיצע המקומי, 'מדיום' ו'לארג''; בסיס הגלגלים של שתיהן זהה, 327.5 ס"מ, ואילו אורכן 496 ו-531 ס"מ בהתאמה.

סיטרואן ג'אמפי 2022 החשמלי בארץ – מחיר החל מ-265,000 שקלים
צילום: סיטרואן

בשתי הגרסאות מנוע חשמלי המייצר 136 כ"ס ו-26.5 קג"מ, והמהירות המרבית מוגבלת ל- 130 קמ"ש. הדגם מוצע עם שני סוגי סוללה ובשתי הגרסאות טעינה מהירה בהספק של 100 ק"ו. 

'מדיום' מוצעת עם סוללה של 50 קוט"ש לטווח 221 ק"מ, או כזאת עם 75 קוט"ש ל-319 ק"מ. משקל הרכב עם הסוללה הקטנה יותר הוא 1983 ק"ג וכושר ההעמסה 1033 ק"ג, ועם הגדולה יותר הוא 1845 ו-969 ק"ג בהתאמה; להשוואה: ל'מדיום' דיזל אוטומטית 1845 ו-1245 ק"ג. מחיר 'מדיום' ב-50 קוט"ש הוא 265,000 שקלים וב-75 קוט"ש הוא 290,000 שקלים; להשוואה, הדיזל האוטומטית מתחילה ב-214,000 שקלים.  

גרסת 'לארג'' מוצעת רק עם הסוללה הגדולה יותר והטווח המוצהר הוא 316 ק"מ. לזו משקל 2161 ק"ג ומשקל העמסה של 939 ק"ג; להשוואה, גם ב'לארג'' מדובר ב-1845 וב-1245 ק"ג. מחירה 300,0000 שקלים, לעומת 260,000 שקלים ב'לארג'' דיזל.

סיטרואן ג'אמפי 2022 החשמלי בארץ – מחיר החל מ-265,000 שקלים
צילום: סיטרואן