מגזין אוטו מודיע על מינויו של אוהד אלגוב (43) לתפקיד העורך הראשי של קבוצת אוטו.

קבוצת אוטו נרכשה לאחרונה על ידי קבוצת מימון ישיר (חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי מהמובילות בתחומה בישראל, הנסחרת בבורסה בתל אביב) שרכשה 80 אחוז ממניות החברה מידי משפחת פרומצ'נקו. ביתרת המניות 20 אחוז מחזיק מנכ"ל החברה, טל חמו.

אלגוב יהיה אחראי במסגרת תפקידו על התוכן שיפורסם במסגרת הפלטפורמות השונות של קבוצת אוטו, הכוללות: מגזין מודפס, אתר רכב, אתר אינטרנט ייעודי לרכבים חשמליים ותוכן וידאו המוגש לטלוויזיה.

אלגוב, מילא בעבר שורת תפקידים במערכת אוטו, ביניהם: כתב, בוחן ומגיש, ומזה כארבע שנים מכהן כעורך אתר אוטו וכמגיש התוכן של הקבוצה.

מגזין אוטו, שהוקם בשנת 1985, הינו פלטפורמת התוכן הדיגיטלית הגדולה ביותר בישראל, עם יותר מ-1 מיליון כניסות חודשיות בממוצע וערוץ יוטיוב עם מיליוני צפיות בשנה. מגזין אוטו מספק תכנים לאתרי האינטרנט mako  ו-N12, וכן מבחני דרכים מצולמים במסגרת פינה קבועה בערוץ 12 בטלוויזיה.

טל חמו מנכ"ל אוטו: אוהד אלגוב הינו אחד מבכירי כתבי הרכב בישראל - אלגוב מילא שורה של תפקידים, כאשר האחרון שבהם היה עורך התוכן של אתר אוטו. במסגרת תפקידו החדש, יהיה אחראי גם לסינרגיה הכוללת של כלל אמצעי המדיה של קבוצת אוטו.