הונדה חשפה את הדור הנוכחי (רביעי) של הסופרמיני ג'אז באוקטובר 2019. כעת, קרוב לשלוש שנים לאחר מכן, חושפת היצרנית פרטים ראשונים על מתיחת הפנים של הדגם. ג'אז המקורית נחשפה בשנת 2001 וייחודה היה בתכנון פנימי מבריק שהבטיח מרחב נדיר לנוסעים ביחס לממדיה החיצוניים. הונדה המשיכה בכך עם הדור השני (2007) שהוסיף למבחר יחידת הנעה היברידית. דור שלישי הוצג ב-2013.

העדכונים
כאמור, כעת חשפה הונדה את  ג'אז המעודכנת, תחילה בגרסה לשוק היפני המכונה 'פיט'. בשלב זה בהונדה לא מפרטים יותר מדי, אך נראה כי מתיחת הפנים מינורית למדי.

הונדה ג'אז 2023 המחודשת: פרטים ראשונים
צילום: הונדה


חיצונית, הונדה ג'אז המחודשת זוכה לשינויים קלים בלבד וביניהם פגוש שעוצב מחדש עם כונס אוויר גדול יותר, יחידות תאורה שעודכנו קלות ותוספות ניקל בהתאם לרמת הגימור. ב'קרוסטאר', מעין גרסת פנאי, גם דמוי מגן גחון וספי דלתות מוכספים. בפרופיל ניתן להבחין בחישוקים בעיצוב חדש, כתלות ברמת הגימור. עוד נוסף גוון אפור חדש למבחר צבעי המרכב.


הונדה ג'אז 2023 המחודשת: פרטים ראשונים
צילום: הונדה


לצד שינויים אלה נוספה להיצע גרסת RS ספורטיבית ולזו תוספות עיצוביות להופעה הנדרשת: פגוש עם סבכה גדולה ואגרסיבית, חישוקים גדולים בעיצוב ספורטיבי, פגוש חדש וכנף קטנה מאחור.


הונדה ג'אז 2023 המחודשת: פרטים ראשונים
צילום: הונדה

בהונדה לא מפרטים אם כיול המתלים ב-RS שונה, אך מדווחים כי תפוקת יחידת ההנעה ההיברידית תגדל. עוד בגרסה זו: פקדים מאחורי ההגה לבחירת עוצמת בלימת המנוע, בורר מצבי נהיגה כולל מצב ספורט שיחדד את תגובת מערכת ההנעה.