כ-5,800 מכוניות של יונדאי נמכרו בשנת ההשקה, ועד 2003 המספר כמעט והוכפל, להיקף של 10,000 יחידות בשנה. ב-2010 נמסרו כבר כ-30,000 רכבים, וב-2011 עלתה לראשונה יונדאי לראשות טבלת המכירות בישראל עם 32,700 מסירות. בשנת 2021 נמכרו יותר מ-43,000 יחידות – שיא למותג אחד בישראל וכזה שלא נשבר עד היום.

לפי היבואן, 34 דגמים שונים של יונדאי שווקו בישראל. ככל שמדובר בנתונים מצטברים, אקסנט הוותיקה עדיין ראשונה עם 120,000 מסירות, אחריה טוסון עם 88,000 יחידות, אלנטרה עם 86,000 יחידות, i10 עם 74,500 יחידות, i20 עם 74,250 יחידות ו-i30 עם 59,000.
מאז 1994 ועד היום מכרה יונדאי 753,000 מכוניות בישראל.
קפיצת המדרגה
קפיצת מדרגה באופן בו התקבל המותג בישראל הייתה עם השקת דגם הפנאי הקומפקטי טוסון ב-2004. עד אז דגמי פנאי היו מתומחרים יקר, גם מכיוון שהוצעו רק עם הנעה כפולה, גם בגלל מיצוב, והיקף המכירות השנתי כאן עמד על 1,000 יחידות. טוסון, שהוצג גם עם הנעה קדמית ונכנס למשבצת שהשאיר סנטה פה שעלה קטגוריה, נמכר במחיר שהיה כמו זה של משפחתית-גדולה.
אבן דרך חשובה נוספת בדרכו של המותג בישראל הייתה המשפחתית איוניק שהייתה מסוללות הדרך להצלחתם של דגמים עם הנעה היברידית בארץ. ב-2018 איוניק הייתה לרכב הנמכר בישראל עם 10,181 מסירות, וב-2021 שברה את שיא המכירות השנתי לדגם יחיד, עם כ-12,000.
בקרוב בארץ
יונדאי בישראל פעלה גם בתחום הרכב הספורטיבי עם השקת דגמים של חטיבה N. תחילה יובאו לכאן i20 ו-i30 בגרסאות N, ולאחרונה הצטרף איוניק 5 N החשמלי והמאוד ייחודי בתחומו.בהקשר זה יצוין כי יונדאי ישראל תשיק בקרוב את אלנטרה N המצוידת באותה חטיבת כוח שיש ב-i30 N.
בנוסף, במהלך השנה הנוכחית יצטרף להיצע המקומי אינסטר, הרכב החשמלי הקטן והעממי של המותג. אנשי יונדאי בישראל פועלים גם כדי לייבא לכאן את פאליסייד, דגם הפנאי הגדול מאוד והמבוקש בארצות הברית.