קורולה קרוס המעודכן זוכה לרענון המופע החיצוני. השינויים הם מהסוג המקובל בעדכונים שכאלה: יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, סבכה שעוצבה מחדש, חישוקים בעיצוב חדש (עד 18 אינץ') ועוד. בטויוטה מציינים כי יחידות התאורה החדשות מלפנים זוכות, מלבד השינוי העיצובי, גם לשדרוג טכנולוגי בדמות מערך לד אדפטיבי חדש.

בנוסף, למבחר נוספה גם רמת גימור GR אשר מאופיינת באיפור ספורטיבי ליצירת רושם דרמטי הרבה יותר. זה כולל סבכה אגרסיבית, פגוש שעוצב מחדש כולל ספליטר קדמי וחישוקי 19 אינץ' בעיצוב ייחודי לרמת גימור זו. גם סמלי היצרנית ושם הדגם הושחרו ונוספו שלל תגי GR, למקרה שפספסתם. להשלמת ההופעה, ל-GR מתלים מונמכים ב-10 מ"מ – ולפי טויוטה אלה זכו גם לכיול חדש וספורטיבי יותר לשיפור היכולת הדינאמית.

סביבת הנהג שומרת על המבנה המוכר אך זוכה לשורה לא קצרה של שינויים. כך למשל מבנה הקונסולה המרכזית החדשה רחב מבעבר על מנת להכיל יותר תאי אחסון כולל משטח טעינה אלחוטי חדש (סטנדרט), ידית ההילוכים עוצבה מחדש, גם מחזיקי הכוסות ועוד. לפי טויוטה, לוח המחוונים עודכן קלות, תאורת האווירה עשירה מבעבר ושופרו גם מהירות תפעול מערך המולטימדיה והקישוריות למכשירי אייפון ואנדרואיד. רמת GR מוסיפה גם כאן איפור ספורטיבי בדמות מושבי ספורט, תפירה אדומה, גלגל הגה שונה ועוד.

לא פחות חשוב מאלה, בטויוטה מציינים כי נעשו שיפורים בתחום איכות הנסיעה בזכות שימוש בחומרי בידוד משופרים באזור הגג וסביב הנוסעים בשורה השניה להפחתת רעשים בזמן גשם ובסביבת הנוסעים מאחור. רמות הגימור הגבוהות זוכות גם לבידוד משופר באזור הקונסולה המרכזית להפחתה נוספת ברמת רעשי המנוע.

היצע המנועים באירופה ללא שינוי, מה שאומר שקורולה קרוס יוצע עם מערך היברידי בנפח 1.8 ל' (140 כ"ס המוכר כאן או 2.0 ל' (200 כ"ס) אשר לא מוצע בישראל. גרסאות ההנעה הכפולה זוכות למצב נהיגה בשלג כבד.
לפי טויוטה, קורולה קרוס המעודכן צפוי להגיע לכבישי אירופה כבר בקיץ הקרוב, כאשר רמת גימור GR תצטרף בסתיו. השיווק בישראל יחל ברבעון 3, כך מסרה היבואנית 'יוניון מוטורס' למערכת 'אוטו'.
