מסובארו לטויוטה ולשטח
bZ4X טורר החדש הוא למעשה דגם מקביל לסובארו טריילסיקר החדש שהוצג לפני שבועות ספורים, ושניהם כמובן חולקים את מרבית המכלולים עם bZ4X וסולטרה עליהם הם מבוססים. ולכן חיצונית הטורר החדש נראה זהה לגמרי ל-bZ4X המעודכן מלפנים, כאשר הבבדלים מתחילים לצוץ במבט מן הצד ומאחור.

ראשית, bZ4X טורר החדש ארוך מהדגם המקורי בכ-14 ס"מ, אורכו עומד על 483 ס"מ סה"כ – וכל תוספת הסנטימנטרים הזו מתרכזת בחלקו האחורי. קו הגג נפרד ממבנה הכמו-קופה של הדגם המקורי ונמתח עד לחלון האחורי לטובת ניצול החלל ושיפור השימושיות. התוצאה היא מראה בעל פרופורציות שונות למדי המזכירות יותר מבנה של סטיישן מוגבה. הוא גם גבוה יותר ב-2 ס"מ, ומעבר לכך לא דווח על הבדלים נוספים במידות.
כמובן, המידות הנדיבות יותר מובילות אל שיפור ניכר בנפח תא המטען שעומד כעת על 600 ל', תוספת של 148 ל' ביחס לדגם המוכר. לפי טויוטה, תא המטען עצמו מאובזר יותר מזה של הדגם הרגיל וכולל מגוון פתרונות אחסון ועיגון שונים, כך שיחד עם מסילות גג סטנדרטיות (עד 70 ק"ג) דגם זה אמור לשפר באופן ניכר את השימושיות ביחס ל-bZ4X הרגיל.

השינוי הבולט הנוסף נוגע למערכת ההנעה. היצע המנועים כולל גרסת הנעה קדמית וגרסת הנעה כפולה. ובעוד לגרסת ההנעה הקדמית הספק דומה לזו של bZ4X המקביל (224 כ"ס), גרסת ההנעה הכפולה מציגה הספק גבוה יותר העומד על 380 כ"ס (זהה לטריילסיקר) – תוספת של 42 כ"ס ביחס ל-bZ4X המקביל.

הטורר מוצע בשלב זה רק עם סוללה אחת שהיא גדולה ממש במעט מזו של bZ4X עם נתון של 74.7 קוט"ש במקום 73.1 קוט"ש. הספק הטעינה המהירה זהה (עד 150 ק"ו) וכך גם טעינה ביתית האפשרית עד 11 ק"ו עם אופציה בתוספת תשלום למטען בהספק 22 ק"ו. טווח הנסיעה המירבי עומד על 560 ק"מ, ככל הנראה לגרסת ההנעה הקדמית.
סביבת הנהג זהה לזו של bZ4X וכוללת את הסידור העדכני של היצרנית: לוח מחוונים מוקרן ולצידו מערך מולטימדיה חדש הכולל מסך בגודל 14 אינץ' והקונסולה המרכזית שעוצבה מחדש.
