כרגע כקונספט
הגרסה החדשה מכונה סוואנה (Savane בצרפתית), הומאז' ל-4 סוואנה המקורית שהוצגה בשנת 1986. בשלב זה מגדירים את הסוואנה כמכונית תצוגה, אולם היא נראית קרובה לייצור ולא נופתע אם זו תגיע אל אולמות התצוגה בעתיד הלא רחוק.

הבסיס, כמובן, היא אותה רנו 4 אשר מבוססת על פלטפורמת AmpR החדשה של רנו, זו אשר משמשת גם את ה-5 החשמלית החדשה. מידותיה של סוואנה לא פורסמו אך הן צפויות להיות קרובות לשל הדגם הסדרתי שאורכו 414 ס"מ, רוחב 180 ס"מ, בסיס גלגלים של 262 ס"מ ותא מטען בנפח 420 ל' – היישר בלב סגמנט רכבי הפנאי הקטנים.

המופע החיצוני זוכה לטיפול המתבקש מגרסה שטחית שכזו. מעבר לצבע הירוק-ירקן (Jade) המקנה לה הופעה מחוברת לטבע היא זוכה לגג בצבע שונה, פגושים שונים שגם אמורים לשפר את נתוני השטח, חישוקים מושחרים, מסילות גג שחורות, בדים ודיפונים שונים לסביבת הנהג, גימור שונה לדשבורד ועוד. כמובן, לצד כמה מסמלי שם הדגם הוסיפה רנו כיתוב ליצירת הסימול 4X4 לצד כמה סמלי 4סוואנה חביבים.

השינויים המהותיים נוגעים למה שקורה מתחת לפח. ראשית, ה-4 סוואנה זוכה להגבהה נאה של 15 מ"מ למרווח הגחון המגיעים בזכות בזכות, בין היתר, צמיגי גודייר אולטרה-גריפ פרפומנס+ שטחיים במידות 225/55R18. בנוסף ברנו מדווחים על הגדלת רוחב הסרנים ב-10 מ"מ מלפנים ומאחור.
מעבר לכך, באופן לא ממש שגרתי, ברנו העניקו לקונספט הנעה כפולה אמיתית הנוצרת בזכות מנוע חשמלי נוסף אשר יניע את הגלגלים האחוריים. ככל שברנו ישמרו על הרעיון המקורי גם בדרך לייצור סדרתי, ה-4 יכולה להפוך לחוקרת שבילים חשמלית חביבה בהחלט בתקציב שפוי.
