תמונות שפורסמו לאחרונה מציגות רכבי ניסוי של הדגם כשהם מוסווים, אך שומרים על קווי מתאר כלליים הדומים לקונספט המקורי. בין היתר נראים פנסים קדמיים אופייניים לג'נסיס בעיצוב "שתי שורות", וכן פרופורציות גדולות ומאוזנות שמתאימות לפלטפורמת רכב ייעודית לחשמל. בצילומים עדכניים ניתן להבחין גם בדלתות אחוריות מסוג "Coach" – שנפתחות נגד כיוון הנסיעה – בדומה לקונספט, תצורה לא שגרתית שתיתכן גם בגרסה הסדרתית, ככל הנראה ללא עמוד מרכזי (B).

GV90 יתבסס על פלטפורמת eM – תשתית חדשה לרכב חשמלי מלא מבית יונדאי-קיה, אשר מחליפה את פלטפורמת E-GMP הנוכחית. פלטפורמה זו תומכת בשיפורים בטווח הנסיעה, תשתיות טעינה מהירה יותר, עדכוני תוכנה מרחוק (OTA) ויכולות נהיגה אוטונומית משופרות. ההערכות מדברות על סוללה בקיבולת של כ־113 קוט"ש, שתאפשר טווח של עד כ-800 ק"מ לפי התקן הקוריאני, אם כי נתוני WLTP צפויים להיות נמוכים ב-10-15%.
בתוך הרכב צפויה ג'נסיס להציע סביבת נהג מבודדת, שקטה עם מאפיינים יוקרתיים, כולל חימום תת-רצפתי (בהשראת מערכות חימום מסורתיות בקוריאה), מסכים רחבים, תאורת אווירה משתנה ומושבים מסתובבים – ככל הנראה רק בגרסאות מסוימות. הדגם ישולב עם מערכות בטיחות מלאות וממשק משתמש מבוסס תוכנה חדשה.

ה-GV90 צפוי להיות מיוצר במפעל החשמלי החדש של יונדאי בעיר אולסן, קוריאה הדרומית. קצב הייצור המתוכנן הוא כ־200 אלף רכבים בשנה, כאשר דגם GV90 יהיה הראשון שיפתח את פעילות המפעל. תחילת הייצור מתוכננת לשנת 2026.
הדגם החדש יכוון לפלח העליון של שוק רכבי הפנאי החשמליים, ויוצב מול מתחרים כמו מרצדס EQS SUV, קאדילק Escalade IQ, ב.מ.וו iX וטסלה מודל X. ברמת המחיר, דווח כי גרסת הבסיס תעלה כ־100 מיליון וון (כ־284 אלף שקלים לפני מס, מכסים), בעוד שגרסאות בכירות עשויות להגיע לכ־200 מיליון וון (כ־568 אלף שקלים), לפני מסים וייבוא לשווקים מחוץ לקוריאה.

נכון לעכשיו, ג'נסיס ממשיכה בבחינה של רכבי אב-טיפוס בתנאי קיצון – כולל מבחני שלג ונסיעה באזורים הרריים – ובודקת את העמידות של המערכות והמעטפת. בתמונות מהניסויים נראים גם פריטים נוספים שעשויים להופיע בגרסה הסדרתית, כמו חישוקים גדולים, מצלמות צד במקום מראות ואלמנטים של תאורה דינמית.
ככל שיתקרב מועד ההשקה, צפויים להתברר פרטים נוספים בנוגע לגרסאות המנוע, המפרטים המקומיים. בשלב זה, מדובר בדגם שמיועד לבסס את ג'נסיס, אולי בצורה מובהקת יותר כמותג יוקרה שמיישר קו עם הצמרת האירופית, מול הדגמים הבכירים ביותר.