כאן נציין כי למרות השם והסמל השונים, בדומה למה שנעשה עם קליאו-קולט וקאפצ'ור-ASX, גם גרנדיס הוא אח כמעט תאום (רכב "מדבקה", אם תרצו) לדגם של רנו: הסימביוז החדש שהוצג לא מזמן. ואכן, גרנדיס החדש מבוסס על פלטפורמת CMF-B של רנו, פלטפורמה המשמשת לרוב את כלי הרכב הקטנים-יותר של היצרנית אלם במיצבישי – ממש כמ רנו עם סימביוז – הכריזו על גרנדיס החדש כמתמודד בסגמנט הפנאי הקומפקטי (C-SUV).

בהתאם, מידותיו של גרנדיס החדש לא פורסמו רשמית אולם אלה צפויות להיות קרובות עד זהות לאלה של סימביוז: אורך 441 ס"מ, רוחב 179 ס"מ, גובה 149 ס"מ, בסיס גלגלים 264 ס"מ. אם אכן כך יהיה – מדובר ברכב המתמקם בצד הצנוע-יותר של הסגמנט הקומפקטי. במיצובישי כן ציינו את נפח תא המטען אשר ינוע בין 434-566 ל' בהתאם למיקום המושב האחורי (נע על מסילה) ועד ל-1,455 ל' עם קיפול שורת המושבים השניה.

היצע יחידות ההנעה מוכר מדגמי רנו השונים. היצע הבנזין כולל את מנוע ה-1.3 ל' טורבו-בנזין היברידי-מתון המוכר של רנו המפיק במהדורה זו 143 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית דו-מצמדית עם 6 או 7 הילוכים בהתאמה. בראש ההיצע תעמוד הגרסה ההיברידית עם היחידה העדכנית של רנו. זו משלבת בין מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.8 ל' המפיק 109 כ"ס לצד מנוע חשמלי המפיק 53 כ"ס ומתנע-גנרטור בהספק 20 כ"ס אשר יוזנו מסוללת 1.4 קוט"ש. ההספק המשולב של המערך ההיברידי עומד על 156 כ"ס.

השינויים הקלים בין הדגמים נוגעים בעיקר לעיצוב החיצוני. במיצובישי ניסו להעניק לגרנדיס מופע מוכר בעזרת סבכה חדשה, תאורת לד-יום בפיזור מעט שונה ומבט מן הצד יחשוף מפע כמעט זהה למעט חישוקי 19 אינץ' בעיצוב חדש. דווקא מאחור נעשו שינויים בולטים יותר עם דלת תא מטען ויחידות תאורה חדשות לגמרי.

סביבת הנהג כמעט זהה בין הדגמים ועיקר ההבדלים נוגעים לסמל שעל גלגל ההגה, ידית ההילוכים ומספר דיפונים. גרנדיס החדש יוצע עם מערך מולטימדיה הכולל מסך מגע אנכי בגודל 10.4 אינץ' עם קישוריות אלחוטית לממשקים של אפל וגוגל. במיצבישי מדווחים כי אפליקציות גוגל השונות מוטמעות במערך המולטימדיה והיא תציע גישה נוחה למפות של גוגל, עוזרת קולית חכמה עוד. עוד מציינים במיצבישי כי הדגם יתמוך באפליקציה החדשה של היצרנית אשר תאפשר גם שימוש במפתח דיגיטלי כלל הנעת הרכב.
נכון לכתיבת שורות אלה, ליבואנית מיצובישי בישראל כלמוביל אין כוונה לשווק את הגרנדיס בארץ.
