המנועים החדשים, בנפח 1.5 ו־2.0 ליטר, צפויים להשתלב במערכות היברידיות שאינן ניתנות לטעינה (היינו, אינם מוגדרים פלאג-אין). על פי החברה, השיפורים יאפשרו טווח מומנט רחב בכ־40 אחוז, הפחתה של כ־10 אחוז בצריכת הדלק ושילוב עם מנועים חשמליים קומפקטיים וקלים יותר שיתרמו לחיסכון במשקל ובמקום.
המערכת כולה תתבסס על פלטפורמה חדשה שכוללת שלדה קלה יותר בכ־10 אחוז, שימוש בפלדה מתקדמת, ו־60 אחוז אחידות רכיבים בין דגמים שונים. בהונדה מעריכים כי השיפורים יאפשרו ייצור גמיש וחסכוני יותר, לצד חוויית נהיגה משופרת.
יחד עם הפיתוח ההנדסי, צפויה הונדה להציג שפה עיצובית חדשה לדגמים ההיברידיים הבאים. לדברי ראש תחום העיצוב של החברה, כל דגם יקבל מראה ייחודי אך יתכתב עם קווים אחידים שישלבו מינימליזם, קלילות ודינאמיות.
לצד ההתרחבות בתחום ההיברידי, הונדה מדגישה כי לא תנטוש את תחום הרכב החשמלי. החל משנת 2030 תשיק החברה סדרה חדשה בשם סדרת 0, שתכלול SUV, סדאן ודגם קומפקטי. כולם יתבססו על פלטפורמה חשמלית מתקדמת, עם עיצוב חדשני שמיועד להתחרות בצמרת.