רנו משיקה בימים אלה את הקדג'אר שאמור לשמש מנוף צמיחה עיקרי שלה בשנה הקרובה. עם זאת היבואן, קרסו, כבר מביט לעבר 2017, שעתידה להיות שנה חשובה ביותר עבור המותג בישראל.
הגדלת המבחר
בתחילת 2017 צפויה רנו ישראל לחדש את היצע הדגמים שלה בתחום המשפחתי - ואף להגדיל אותו באופן משמעותי. אל רנו מגאן החדשה, שתגיעה בגרסאות האצ'בק וסטיישן (הוצגו בפרנקפורט, ספטמבר 2015), תצטרף פלואנס החדשה אף היא; זו צפויה להיות מוצגת בקרוב.
חידושי רנו בישראל לשנה הקרובה
צילום: מנהל
רנו מגאן סטיישן החדשה
אבות טיפוס ראשונים של המגאן החדשה כבר נחתו בארץ לצורכי תקינה והכנת התשתית לקליטתה. הפלואנס החדשה תשלים את ההיצע המשפחתי עם גרסת סדאן; בשנים האחרונות רושמת גרסת הדיזל שלה הצלחה רבה. דגם זה יהווה מרכיב משמעותי בתחום נוסף בו רנו בישראל מתכוונת להרחיב פעילות: הגברת הנוכחות בשוק המוניות.
אבל התוכניות של קרסו אינן מסתכמות כאן. בשנה זו יגיע חבר נוסף לפלטפורמה המשפחתית, ומדובר כמובן ברנו סניק החדש, שיוצג במהדורתו הרגילה והארוכה בסוף השנה. גם רנו קוליאוס, האח הגדול של רנו קדג'אר שמציע שבעה מקומות והוצג זה עתה, אמור להגיע ב-2017, ולהתחרות ברכבי פנאי קומפקטיים בצד המגודל יותר, כמו אאוטלנדר ו-X-טרייל.
חידושי רנו בישראל לשנה הקרובה
צילום: מנהל
רנו סניק החדשה
חידוש מעניין בתחום המסחרי יבוא לידי ביטוי כנראה כבר השנה. מדובר בגרסת בנזין 1.2 ליטר טורבו עם תיבה דו-מצמדית לרנו קנגו. גרסה זו תחליף את מנוע הבנזין 1.6 ליטר והתיבה האוטומטית הצמודה לו.
חידושי רנו בישראל לשנה הקרובה
צילום: מנהל
רנו קוליאוס
ויש עוד
בקראסו בודקים את האפשרות להביא לארץ את הטווינגו הקטנה, כאשר המכשול העיקרי הוא המחיר. עם זאת, מציינים שם כי בעניין זה עשויות להיות הפתעות. דגם נוסף שהמשא ומתן לגביו נמצא בשלב מתקדם, הוא המשפחתית הגדולה טאליסמן, שהחליפה את הלאטיטיוד.
חידושי רנו בישראל לשנה הקרובה
צילום: מנהל
רנו טווינגו