במיצובישי ישראל לא קופאים על השמרים ומתכוננים להשקת האאוטלנדר PHEV המחודש, שחשוב לחברה, לפחות מהבחינה התדמיתית.
כזכור, האאוטלנדר PHEV הוא רכב היברידי נטען שקע, עם טווח חשמלי של 52 ק"מ. הוא בעל הנעה כפולה ושילוב בין שני מנועים חשמליים עם 82 כ"ס ומנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר שמפיק 121 כ"ס. הביצועים נאים למדי: 170 קמ"ש מרביים והאצה למאה קמ"ש ב-11 ש'.
במיצובישי ישראל עכבו את השקת הגרסה המחודשת לאאוטלנדר PHEV עד אשר יצליחו לייצר עבורו אישור לטעינה ביתית פשוטה, בניגוד ל'טעינה מנוהלת' הנדרשת כיום. מדובר במה שמוגדר בתקן האירופאי כטעינה במוד 2, כלומר עם כבל חשמלי פשוט וללא צורך בהקמת עמדת טעינה חכמה ומורכבת (ויקרה יותר). התחושה במיצובישי היא שהדרישה לעמדת טעינה יעודית פגע בכח המשיכה של הרכב.
הקרב על השטקר
צילום: מנהל
במיצובישי משוכנעים שעד השקת הרכב בחודשים הקרובים הם יקבלו את מלוא האישורים, ובכך גם יפרצו דרך לכלים נטענים אחרים –היברידיים או חשמליים.
כדי לדחוף אף יותר את הדגם המחודש, מתכוונים במיצובישי ישראל ליצור שיתופי פעולה עם רשויות מקומיות ומרכזי קניות גדולים, בין היתר לטובת הקמת עמדות טעינה פשוטות אך יעילות. הגרסה החדשה ל-PHEV תגיע ברמת אבזור גבוהה יותר מבעבר, שתכלול יותר מערכות בטיחות מתקדמות.

ובנוסף
בקצה השני של המבחר תחל בחודשים הקרובים מיצובישי בשיווק הגרסה המחודשת לספייסטאר - ומעט אחר כך תגיע גם האטראז'. אלה יציגו שינויי עיצוב, שיפור (נדרש) באיכות החומרים, בידוד רעשים טוב יותר, כיול חדש למתלים ולמערך ההיגוי וגם רמת האבזור תשתפר. מה לגבי המחיר? עוד מוקדם בכדי לדעת.
הקרב על השטקר
צילום: מנהל