פיאט הודיעה על מתיחת פנים לפיורינו הוותיק – האח הקטן של הדובלו – שמיוצר כבר שמונה שנים. רשימת השינויים לא ארוכה, ומתמקדת בעיקר בחידוש עמדת הנהג ועדכון המנועים כדי לעמוד בתקן יורו6.
ההודעה לעיתונות מתייחסת לפיורינו בלבד ולא לאחיו התאום, הקובו (דגם מאובזר יותר הפונה ללקוחות פרטיים) – אך יש להניח כי העדכון יגיע גם אליו בהמשך.
מבחוץ, מדובר על שינויים עדינים למדי. יש פגוש קדמי בעל עיצוב שונה וחישוקי פלדה חדשים בקוטר "15. מה קורה מאחור? אין לדעת בשלב זה, מאחר ופיאט לא מפרסמת תמונות של ירכתי הפיורינו.
בסביבת הנהג השינויים, כאמור, יותר משמעותיים. יש גלגל ההגה חדש, מצופה עור, עם אפשרות לבקרי שליטה על מערכת השמע. גם ידית ההילוכים זוכה לציפוי עור, יש תא אחסון חדש אבל העיקר הוא הוספת מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע צבעוני בגודל "5, הכוללת דיבורית Bluetooth, רדיו אינטרנטי, מערכת ניווט ויציאות USB ו-AUX.
פיאט פיורינו מתעדכן
צילום: מנהל
מתחת למכסה המנוע השינויים לא גדולים – אותם מנועי דיזל 1.3 ל' (80 ו-95 כ"ס) ובנזין אטמוספרי בנפח 1.4 ליטר, שעברו עדכון ועתה עומדים בתקן יורו6. בנוסף תוצע, כאופציה, מערכת בשם 'אקו-ג'ט' המיועדת לחסכון בדלק וכוללת מערכת עצור-סע כמו גם אלטרנטור משאבת שמן "חכמים" – מבלי לפרט למה הכוונה בדיוק. בשידוך לתיבה הרובוטית, המערכת הזו מסוגלת לחסוך עד 14% בצריכת הדלק ביחס לגרסה הידנית בלי המערכת.
כמו כן, תוצע גרסה המיועדת לתנאי עבודה קשים, הכוללים ירידה תכופה לדרכי עפר. זו מצוידת בצמיגי M+S (על אותם חישוקי "15), מרווח גחון מוגדל, מיגון גחון וכן דיפרנציאל מרכזי אלקטרוני (מוגבל החלקה).

סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, הודיעה כי הפיורינו המחודש יגיע לישראל במהלך המחצית השנייה של השנה.