מרצדס E43 AMG – רגע לפני AMG - אוטו

מרצדס E43 AMG – רגע לפני AMG

היצרנית משטוטגארט חשפה גרסת ביניים ספורטיבית לדור החדש של מרצדס E קלאס, הכירו את ה-E43 AMG 4MATIC

עם הצגת ה-C קלאס החדשה מרצדס הציגה לראשונה בתולדותיה גרסת ביניים חמימה (C450 AMG) המגשרת על הפער בין הגרסאות הרגילות לגרסת-העל מבית AMG. כעת מודיעה היצרנית משטוטגארט על גרסה דומה עבור מרצדס E קלאס החדשה – E43 AMG 4MATIC.

נתחיל, ברשותכם, ממה שחשוב באמת – המנוע. גרסת הסמי-AMG הזו עושה שימוש במנוע ה-3.0 ל' כפול המגדשים (V6) של מרצדס, שמפיק כאן 401 כ"ס ב-6100 סל"ד ו-53 קג"מ הזמינים בטווח שבין 2500 ל-5000 סל"ד. כל הטוב הזה עובר דרך תיבה אוטומטית בת תשעה יחסי העברה אל ארבעת הגלגלים (חלוקה של 31:69 לטובת הציר האחורי).

למרות נתון משקל בכלל לא צנוע (1840 ק"ג), ה-E43 מסוגלת להאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.6 ש' בלבד, כאשר המהירות המרבית מוגבלת מחשב ל-250 קמ"ש.

מרצדס מדווחת כי מלבד המנוע גם המתלים כוילו מחדש (מערכת מתלי האוויר מוצעת כסטנדרט) והותקנו בלמים גדולי קוטר – 360 מ"מ מלפנים ומאחור – כדי לתמוך בביצועי יחידת הכוח גם כשהכביש מתעקל. ה-E43 מוצעת עם בורר מצבי נהיגה (נוחות, ספורט, ספורט פלוס) המשפיע על תגובת המצערת, תיבת ההילוכים, המתלים, מידת התערבות מערכת בקרת היציבות ויחס ההעברה של ההגה.
מבחינה חיצונית ה-E43 זוכה לשינויים המקובלים – פגושים חדשים ואגרסיביים יותר מלפנים מאחור, חישוקי 19" ייחודיים לדגם, רביעיית מפלטים נאה, שבכה שונה ועוד. גם תא הנוסעים זכה לטיפול בדמות גלגל הגה קטום בתחתית, תפירה אדומה לריפודי העור ועוד.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל דגמי מרצדס חייג ל-3262* או לחץ כאן

     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות