פיג'ו 2008 עובר לטורבו - אוטו

פיג'ו 2008 עובר לטורבו

פיג'ו מעדכנת את ה-2008, רכב הפנאי הקטן שלה. בתוכנית: עדכון קל לעיצוב, עדכון משמעותי מתחת למכסה המנוע.

פיג'ו 2008 הוצג בשנת 2013 בניסיון של פיג'ו לקפוץ על עגלת רכבי הפנאי הקטנים המאיצה. ואם לשפוט על פי שורת המכירות, מדובר בניסיון מוצלח למדי עבור היצרן הצרפתי, עם למעלה מ-500,000 עותקים שנמכרו ברחבי העולם. עכשיו, בגיל שלוש, הגיע הזמן להעניק ל-2008 את עדכון אמצע החיים המקובל.

חיצונית לא נעשו שינויים מרחיקי לכת. השינויים מסתכמים בעיקר ביחידות התאורה מעודכנות מאחור ומלפנים, שבכה מעודכנת וקשתות גלגלים מושחרות שנוספו לטובת מראה מסוקס יותר (עניין עליו ספג ה-2008 ביקורת). מעבר לכך, נוספה רמת גימור חדשה בשם "GT", המוסיפה אי-אלו נגיעות ספורטיביות למראה לצד צבעי מרכב חדשים (כמו הצבע האדום שבתמונות, למשל).
פיג'ו 2008

בתא הנוסעים השינויים אפילו קלים יותר. בפיג'ו התמקדו בעיקר במערכת מולטימדיה מעודכנת (מסך המגע נשאר בגודל "7) שתדע מעתה לשקף את הטלפון הנייד ותציע את ממשק ה-CarPlay של אפל. בנוסף, ה-2008 יוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות ומערכות עזר בנהיגה, כדוגמת מערכת בלימה אוטונומית בעיר ומערכת לסיוע בחניה.
פיג'ו 2008

אבל החידוש הגדול של פיג'ו 2008 נמצא מתחת למכסה המנוע. כמו בדגמים אחרים של הקונצרן, פינה מנוע ה-1.6 ל' האטמוספרי הוותיק את מקומו לטובת מנוע הטורבו המודרני של הקונצרן (1.2 ל', 3 ציל'). מנוע זה יוצע בשתי גרסאות הספק – 110 כ"ס או 130 כ"ס – עם 20.9 קג"מ או 23.4 קג"מ בהתאמה. גרסת ה-110 כ"ס היא הרלוונטית יותר לשוק המקומי, מאחר והיא זו שמוצעת עם תיבה אוטומטית-פלנטרית (6 הילוכים). צריכת הדלק הממוצעת הרשמית בגרסה זו עומדת על 20.8 ק"מ לליטר.

מפיג'ו ישראל נמסר שה-2008 צפוי להגיע אלינו בחודש מאי הקרוב.
פיג'ו 2008
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות