אין מנוס מהמסקנה שמשעמם להם שם ב'רד בול'. פעם הם מפיקים תחרות "פתיחות" בין מכונית פורמולה 1 למטוס קרב, פעם נותנים לאופנוען לרכב על מסילת רכבת הרים ורק לפני פחות מחודש הם שמו שרשראות על גלגלי מכונית פורמולה 1 והחליטו לנהוג בשלג. עכשיו הם החליטו לראות מי חזק יותר, מכונית פורמולה 1 או שחקני רוגבי.

בפינה השמאלית נמצאת מכונית הפורמולה רד-בול RB8, אלופת העולם בפורמולה 1 לשנת 2012, עם הספק של לא פחות מ-800 סוסים. הרבה כח.

בפינה הימנית ניצבים שמונת חלוצי מועדון הרוגבי בת' (Bath Rugby Club). רוגבי, למקרה שאתם לא מכירים, זה כמו פוטבול אמריקאי, רק בגרסה הגברית. מעין קרב-מגע מרובה משתתפים עם כדור בתור תירוץ. בקיצור, שחקני רוגבי הם בדרך כלל גושי שרירים חסונים וקשוחים במיוחד.
ועדיין, איזה סיכוי יש לשמונה בני אדם נגד 800 סוסים? ובעצם, איך בכלל מודדים מי חזק יותר?

התחרות שנבחרה לקוחה מתוך עולם הרוגבי, ונקראת 'סקראם' (scrum) – וכך גם נקרא הסרטון. מדובר בהוצאת כדור ביניים במילים פשוטות, כאשר במצב הרגיל – כך ויקיפדיה, וסליחה על בורותינו – נעמדים משני צדי הכדור שמונה חלוצים מכל קבוצה, וכל צד צריך לדחוף את השני, או משהו בסגנון.

במקרה שלנו מחליפה כמובן מכונית המירוץ את אחת הקבוצות, ובמקום כדור יש מתקן מיוחד. מכונית הפורמולה 1 צריכה לדחוף המתקן ואילו חלוצי הרוגבי צריכים להדוף את המכונית...
מוכנים להמר מי מנצח?