פורשה מנצלת את מתיחת הפנים המקובלת לבוקסטר לטובת שינוי מהותי בהרבה מהמקובל. אבל מתיחת הפנים לדור השלישי של הבוקסטר כוללת לא רק שינויים מכאניים, אלא גם תוספת נומרית לשם ותקרא מעכשיו פורשה 718 בוקסטר. התוספת היא מחווה למכונית מרוץ קטנה של החברה שנקראה 718, וזכתה בסוף שנות החמישים להצלחה נאה בלה-מאן ובאליפות טיפוס הגבעה האירופאית ("טיפוס גבעה" הוא שם כולל למרוצים שנערכים במסלול לא מעגלי, ולא אתגר טיפוס כפי שאפשר להבין מהשם). אותה 718 הייתה מצוידת במנוע בנפח 1.5 ל' בעל 4 ציל' בלבד. רמז למשהו? בהחלט – קראו את הפסקה הבאה.
עוברים לטורבו, 4 ציל'
החדשה המרכזית במתיחת הפנים הזו היא מעבר למנועי טורבו חדשים בעלי 4 ציל' (עדיין בתצורת בוקסר) ונטישת תצורת הבוקסר 6 ציל' (אטמוספרי) שליוותה את הבוקסטר מראשית ימיה.

המנוע הראשון יוצמד לגרסת הבסיס, 718 בוקסטר, והוא בנפח 2.0 ל' ומפיק 300 כ"ס (לא נמסר באיזה סל"ד) ו-38.7 קג"מ המושגים בטווח שבין 1950 סל"ד ל-4500 סל"ד. מדובר בשיפור של 35 כ"ס וקצת יותר מ-10 קג"מ ביחס למנוע ה-2.7 ל' היוצא, שגם הציע כמובן זמינות מומנט פחות טובה (שיא מומנט ב-4500 סל"ד).
פורשה 718 בוקסטר
צילום: מנהל
פורשה בוקטסר עוברת למנועי טורבו ומקבלת שם חדש

גרסת ה-S מקבלת, במקום מנוע ה-3.4 ל', מנוע מוגדש בנפח 2.5 ל' (גם כן בעל 4 ציל'), רק שכאן לטורבו יש נחיר בגאומטריה משתנה. המנוע החדש מפיק 350 כ"ס (תוספת של 35 כ"ס) ו-42.8 קג"מ (תוספת של 6.1 קג"מ) המוגשים בסל"ד נמוך יותר – 1900-4500 סל"ד לעומת 4500 סל"ד במנוע היוצא.

תוספת הסוסים וזמינות הכח העדיפה באים לידי ביטוי, מטבע הדברים, בתחום הביצועים. עם חבילת 'ספורט כרונו', שכוללת בקרת שיגור, ותיבה דו-מצמדית, ה-718 מאיצה ל-100 קמ"ש תוך 4.7 ש' לעומת 5.5 ש' בעבר, ורושמת מהירות מרבית גבוהה יותר – 275 קמ"ש לעומת 262 קמ"ש. גרסת ה-S החדשה מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.2 ש' (מהירה ב-0.6 ש' מהגרסה המוחלפת) ורושמת 285 קמ"ש מרביים (277 קמ"ש בעבר). גם כאן הנתונים מתייחסים ל-PDK.

ה-718 בוקסטר תוצע עם תיבה ידנית בת שישה יחסי העברה כסטנדרט, בעוד תיבת ה-PDK תוצע כאופציה. בנוסף, פורשה מדווחת על שיפור של כ-13% בצריכת הדלק. בשלב זה לא נמסר מידע על הגרסאות הממוקדות יותר, דוגמת ה-GTS או GT4, שבטח יגיעו בהמשך.
פורשה בוקסטר
צילום: מנהל
גם תא הנוסעים עודכן

השאר
מלבד המנוע והשם, פורשה נגעה גם בעיצוב החיצוני. ה-718 בוקסטר קיבלה יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, פתחי יניקה גדולים יותר וחישוקי 19" בעיצוב חדש כסטנדרט (יש אופציה לחישוקי 20"). גם הפנים עודכן, עם שורה של שינויים קלים אך מורגשים: גלגל הגה חדש, פתחי מיזוג חדשים, ידית הילוכים חדשה, מערכת מולטימדיה חדשה ועוד.

פורשה מדווחת כי המתלים זכו לכיול משופר כדי שיוכלו להתמודד עם תוספת הכח והביצועים, וכי ההגה (חשמלי) כויל מחדש כדי לספק תגובות מהירות וישירות יותר מבעבר. גרסת ה-S תוצע כאופציה עם מערכת "ניהול המתלים" של פורשה (PASM) שיכולה להעלות או להוריד את המרכב ב-20 מ"מ בהתאם לתנאי הנהיגה.

פורשה כבר פתחה את פנקס ההזמנות ל-718 בוקסטר החדשה, אך עדיין לא ידוע מתי היא צפויה להגיע לישראל.

טורבו ושם חדש לבוקסטר של פורשה
צילום: מנהל