רנו ישראל מתחילה בשיווק רנו טראפיק החדש אשר הוצג באירופה לפני כשנה. הדור השלישי לטראפיק נשען על רצפת קודמו אך עבר שינויים מהותיים למדי בעיצוב. הוא קיבל חזית חדשה וחסונה יותר אשר הולכת בקו העיצובי העכשווי של רנו ובניגוד לקודמו, החלק הקדמי של הגג (מעל הנהג) כבר אינו מוגבה. גם סביבת הנהג שופרה רבות והיא איכותית ונעימה יותר. הטראפיק החדש יוצע עם בקרת שיוט ומערך שמע מקורי שכולל בלוטות' ותפעול מההגה.
גדול יותר
למרות שבסיס הגלגלים לא השתנה, הטראפיק החדש ארוך מבעבר עם מרכב שאורכו 5 מטרים לגרסה הקצרה (בסיס גלגלים של 3.10 מטרים) ו-5.40 מטרים לארוכה (בסיס גלגלים של 3.50 מטרים). אבל למרות הצמיחה המשמעותית באורך (כ-22 ס"מ) ובנפח הטעינה (5200 ו-6000 ל' בהתאמה) הרי שברוח ימים אלה נפח המנוע דווקא הוקטן. הטראפיק החדש משתמש ביחידת ה-1.6 טורבו-דיזל של רנו שמייצרת 116 כ"ס ו-30.6 קג"מ ומשודכת לתיבה ידנית עם שישה הילוכים (168 קמ"ש מרביים והאצה למאה ב-12.4 שניות). ברנו מבטיחים שמדובר במנוע חסכוני יותר באופן מהותי.

בתחילת הדרך הרכב החדש יוצע בארץ בגרסאות סגורות (ללא חלונות) עם שתי דלתות צד אחוריות, ומושב כפול ליד הנהג (הסבה לגרסאות נוסעים תיעשה בארץ). ייתכן ובהמשך תביא רנו גם את גרסאות הנוסעים המהודרות.

מחיר הטראפיק יחל ב-180,000 שקלים לתקופת ההשקה (המחיר הרשמי הוא 200,000 שקלים) כאשר הגרסה הארוכה יקרה ב-5000 שקלים.

רנו טראפיק החדש מושק בישראל
צילום: מנהל
ייתכן ובהמשך תביא רנו גם את גרסאות הנוסעים המהודרות