סאנגיונג הודיעה על עדכון ליחידת ההנעה של הרקסטון, רכב השטח הגדול שלה. העדכון כולל מנוע דיזל חדש לגמרי ותיבת הילוכים אוטומטית שהגיעה ממרצדס. העדכון מגיע בכדי לעמוד בתקן זיהום האוויר יורו 6.

את מנוע ה-2.0 ליטר המוכר יחליף מנוע טורבו דיזל חדש בנפח 2.2 ליטר המספק 178 כ"ס (155 כ"ס ב-2.0 ליטר) ונתון מומנט טוב מבעבר – 40.7 קג"מ הזמינים בין 1400 ל-2800 סל"ד (36.7 קג"מ, 2800-1500 סל"ד בעבר). לתיבה האוטומטית החדשה שבעה הילוכים (חמישה בלבד לקודמת) ומקורה במרצדס, ככל הנראה מדובר ב-7G-Tronic המוכרת.
סאנגיונג רקסטון
צילום: מנהל

כצפוי, המנוע המחוזק והתיבה המתוחכמת מביאים לשיפור משמעותי בביצועים – המאוץ ל-100 קמ"ש אורך כעת 9.9 שניות, זאת לעומת 13.5 שניות עם המנוע והתיבה הישנים. למרות תוספת הכוח והביצועים גם צריכת הדלק שופרה במעט ועומדת כעת על 13.5 ק"מ לליטר בממוצע (12.8 ק"מ לליטר בעבר).

סאנגיונג רקסטון המעודכן יגיע לכבישי אירופה בזמן הקרוב עם הנעה כפולה ויחס העברה נמוך. אלינו הוא צפוי להגיע במהלך המחצית הראשונה של שנת 2016.
סאנגיונג רקסטון
צילום: מנהל